مزدوران رژيم آل خليفه به سرکوب اعتراضات مسالمت آميز بحريني ها ادامه مي دهند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ در حالي که بحريني ها به صورت مسالمت آميز به تحرکات انقلابي خود ادامه مي دهند، نيروهاي امنيتي و مزدوران رژيم آل خليفه با شيوه هاي مختلف اين اعتراضات را سرکوب مي کنند.

 نيروهاي امنيتي با حمله به منطقه مهزه در جزيره ستره به شماري از منازل مردم حمله ور شدند ، شماري از جوانان را بازداشت و به مکان نامعلومي منتقل کردند. تظاهرکنندگان در اين منطقه شعارهاي مختلفي عليه حمد بن عيسي ديکتاتور بحرين سر دادند. نيروهاي امنيتي در چند روز گذشته به سيصد خانه بحريني در اين منطقه حمله کردند.

همچنين نيروهاي امنيتي رژيم بحرين تظاهرات صدها نفري بحريني ها در منطقه المقشع در جنوب منامه را سرکوب کردند. درگيري ها ميان تظاهرکنندگان و نيروهاي امنيتي به دليل استفاده اين نيروها از گلوله هاي ساچمه اي عليه تظاهرکنندگان چندين زخمي برجا گذاشت. اين تظاهرات به درخواست ائتلاف انقلابي چهاردهم فوريه بحرين و براي ابراز همبستگي با شهداي انقلاب برگزار شده بود. 

بحريني ها در اين تظاهرات با در دست داشتن پرچم بحرين، تصاوير شهداي انقلاب و زندانيان سياسي اين کشور حمد بن عيسي ديکتاتور بحرين را مسئول به شهادت رسيدن بيش از يکصد نفر از تظاهرکنندگان دوره انقلاب اين کشور دانستند.

برچسب ها: تظاهرات ، بحرین ، سرکوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار