مهم ترین عناوین خبری گروه "علمی-پزشکی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: سازمان تامین اجتماعی در پرداخت مطالبات جامعه پزشکی هفت ماه عقب است/حوزه سلامت یکی از سخت‌ترین سال‌های بودجه‌ای را تجربه می‌کند، کارت ورود به جلسه آزمون سراسری 92 ، هنوز هیچ کس در صدد رفع ایرادات طرح پزشک خانواده برنیامده است و... است.

مهمترین عناوین گروه علمی-پزشکی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

سازمان تامین اجتماعی در پرداخت مطالبات جامعه پزشکی هفت ماه عقب است/حوزه سلامت یکی از سخت‌ترین سال‌های بودجه‌ای را تجربه می‌کند
اعتبارات لازم برای اجرای برنامه پزشک خانواده در سال 91 را نداشتیم .رها کردن جامعه پزشکی بدون پناه در دام بیمه‌ها نتایجی جز وضعیت کنونی نخواهد داشت.

کارت ورود به جلسه آزمون سراسری 92
کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال 92 یکشنبه دوم تیر تا چهارشنبه پنجم تیر ماه توزیع می شود.

خوشه های فناوری به زودی اجرایی می شود
طبق قرارداد دانشگاه جامع علمی کاربردی با وزارت علوم ضمن استقرار نظام آموزش مهارتی بحث خوشه های فناوری نیز به زودی اجرایی می شود.

تعرفه‌هاي غير واقعي به سلامت بيماران بيش از همه آسيب مي‌زند
واقعی نبودن تعرفه‌های پزشکی و خدمات درمانی و پاراکلینیک، کاهش سطح خدمات درمانی و بهداشتی، موضوعات چالش برانگیز جامعه پزشکی کشور است.

هنوز هیچ کس در صدد رفع ایرادات طرح پزشک خانواده برنیامده است
هدف از این که طرح پزشک خانواده به صورت پایلوت اجرا می شود این است که ایرادات آن برطرف شود اما هنوز هیچ كسي در صدد رفع این ایرادات بر نیامده است.

امام خمینی (ره) به امت اسلامی زندگی دوباره بخشید
در آخرین روز از هفته ملی پژوهش و فناوری ،معاون پژوهش و فناوری وزیرعلوم و جمعی از روسای پژوهشگاه ها ، با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمانهای ایشان تجدید پیمان کردند.

تصویب طرح عضویت محققان کشور در کتابخانه فنی
طرح عضویت محققان کشور در کتابخانه فنی و مهندسی تهران " شهید صبوری" تصویب و اجرایی شده است.

راهی ساده برای محافظت از فایل ها
در شرایطی که کامپیوتر شخصی (pc) یکی از اجزای محیط شبکه از جمله اینترنت است، احتمال آن وجود دارد که کاربران دیگر بتوانند به سیستم دسترسی پیدا کنند.

ما مشکلات غرفه داران درهفته پژوهش را می پذیریم
با توجه به بروز مشکلات عدیده ای در هفته پژوهش و ترک برخی از غرفه داران از محل نمایشگاه پیش از موعد مقرر وزارت علوم مشکلات غرفه داران را پذیرفته است.

زلزله كرمان را لرزاند
زلزله اي به بزرگي 3.5 ريشتري امروز استان كرمان را لرزاند.

پر کردن خلاء بین دانشگاه و صنعت مهم ترین رویکرد دانشکده علوم و فنون دریاست
پر کردن خلاء بین دانشگاه و صنعت مهم ترین رویکرد دانشکده علوم و فنون دریایی دانشگاه علوم و تحقیقات است.

مصرف روغن حيواني و فست فودها را كاهش دهيد

يك فوق تخصص گوارش و كبد رعايت رژيم غذايي حاوي فيبر همچون ميوه و سبزي، كاهش چربي هاي حيواني و كاهش مصرف غذهاي اماده و فست فود را از مهمترين روشهاي پيشگيري از بروز سرطان روده بزرگ برشمرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار