جشن سالانه کانون ملی منتقدان تئاتر ایران، بعد از سه سال تعویق، اردیبهشت ماه سال 92 برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کانون ملی منتقدان تئاتر ایران، مصطفی محمودی، سخنگوی کانون ملی منتقدان تئاتر ایران، با اعلام این خبر افزود: در جلسه اخیر هیئت مدیره کانون، موضوع برگزاری جشن سالانه این تشکل صنفی مطرح شد و از آنجا که کانون، به دلیل مشکلات و تنگناهای مالی در سه سال گذشته، برگزاری جشن سالانه خود را به تعویق انداخته بود، مقرر شد تا به هر شکل ممکن اردیبهشت ماه سال 92 و همزمان با برگزاری هفته تئاتر و اردیبهشت تئاتر ایران، جشن کانون ملی منتقدان تئاتر نیز برگزار شود.

به گفته مدیر روابط عمومی کانون ملی منتقدان تئاتر ایران، هیئت مدیره مصمم است تا حتی در صورت عدم تخصیص بودجه برای جشن، نسبت به برگزاری آن اقدام کند. در همین رابطه نیز برنامه ریزی جشن در شورای مرکزی کانون آغاز شده و در روزهای آینده گزارش روند فعالیت ها اطلاع رسانی خواهد شد.
عضو هیئت مدیره کانون ملی منتقدان تئاتر ایران تصریح کرد: برگزیدگان سال 91 تئاتر ایران در جشن سالانه کانون معرفی خواهند شد و انتخاب برترین های هر بخش از سوی تمامی اعضای کانون و از میان آثاری خواهد بود که فرصت اجرای عمومی در سال 91 را پیدا کرده اند./ي2
برچسب ها: جشن ، سالانه ، کانون ، منتقد ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار