عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: اظهارات ضد ايراني وزير امور خارجه بحرين ناشي از توهم و خودبزرگ‌بيني مقامات اين کشور است.

احمد بخشایش‌ اردستاني نماینده مردم اردستان در مجلس در گفتگو با خبرنگارپارلمانی باشگاه خبرنگاران  در واكنش به اظهارات ضد ايراني اخیر  وزیر امورخارجه بحرین گفت: این اظهارات ناشی از توهم و خود‌بزرگ‌بینی مقامات بحرینی است.

وی در ادامه افزود: وزیر امورخارجه بحرین درحالی از کنفرانس دوستان ایران در آینده‌ای نزدیک سخن می‌گوید که بحریبی‌عدالتی و سرکوب مردم معترض اين کشور توسط سران آل خليفه "اظهر من الشمس" است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: بحرین خود را به آمریکا متصل کرده و در راستای تحقق اهداف آمریکا در منطقه فعالیت می‌کند.

بخشایش در ادامه اظهار داشت: وزیر‌امور‌خارجه بحرین مدعی است که ایران در امور داخلی این کشور دخالت می‌کند، درحالی که چنین چیزی صحت نداشته و دليلي ندارد تا ایران بخواهد وارد این موضوع شود چرا كه اگر ایران قصد داشت در امور داخلی بحرین دخالت کند، پیش از این به این موضوع مبادرت می‌کرد.

نماینده اردستان در پایان تأکید کرد: واکنش جمهوری اسلامی ایران نسبت به این اظهارات توهمی طبیعی بوده و نیاز به هیچ کاری نیست چرا که ارزشی براي اين كار وجود ندارد.

گفتی است، روزنامه «الشرق الاوسط» اخیرا خبر داد شیخ خالد بن احمد آل خلیفه، وزیر خارجه بحرین، در صفحه «توئیتر» خود نوشته است: «وقت آن رسیده که شاهد کنفرانس "دوستان مردم ایران" باشیم».
 
 به نوشته این روزنامه، جمله مذکور به دو زبان عربی و انگلیسی در صفحه توئیتر وزير خارجه بحرين منتشر شده است.
انتهاي‌پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار