معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 در راستای مهارت های شهروندی در کانون های آموزشی از نخستین مجموعه جشنواره مشکات در منطقه خبر داد.

امیرحسین بهادری صفت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با هدف کشف ظرفیت های پنهان محلی و ترغیب شهروندان برای مشارکت در امور شهری با موضوعاتی مانند حمل و نقل ترافیک شهری، محیط زیست شهری، ایمنی در شهر، زیباسازی و مبلمان شهری، حقوق و تکالیف شهروندی و دفع زباله و پسماند برگزار می شود.
وی در ادامه افزود: شهروندان می توانند آثار خود را در قالب نقاشی، طراحی،عکاسی،پیام کوتاه، شعر،نماهنگ، وبلاگ نویسی، پژوهش برگزیده داستان نویسی، انیمیشن و نمایشنامه کوتاه ارسال نمایند.
وی خاطر نشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا پایان دی ماه فرصت دارند تا آثار خود را به نزدیک ترین سرای محله محل سکونت خود ارائه دهند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به اداره معاونت اجتماعی حبیب غنی پور مراجعه کنند.
* برگزاری اولین كارگاه محلی
نادری دبیر نقاشی و تندیس در خصوص نخستین ورکشاپ محلی در منطقه گفت: ورکشاپ محلی با محورهای محله و میراث فرهنگی، محله و روابط اجتماعی، محله و پیشرفت توسعه پایدار و هویت شهری برگزار می شود.
وی در خصوص بخش های نقاشی و تندیس جشنواره شمسه افزود: شامل بخش نقاشی،طراحی، نگارگری، تذهیب، هنر محیطی، مجسمه سازی و بخش ویژه که طراحی سر درب ورودی شهر تهران است.
نادری خاطر نشان کرد: علاقمندان جهت بازدید و آشنایی با بخش های نقاشی و تندیس جشنواره و نیز سایر بخش های 12 گانه جشنواره می توانند در تاریخ های 2و 3 و 4 دی ماه از ساعت 10 صبح الی 13 در سه روز متوالی در سرای محله کارون جنوبی شرکت نمایند./ز
 
برچسب ها: مشکات ، جشنواره ، نخستین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار