بازنويسي و قلم "زامياد سعدونديان" روح تازه اي به فيلمنامه "ميلياردر" بخشيد.

آرام جعفري (بازيگر نقش "شيرين"، خواهر "بهادر" در "ميلياردر") در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: سعي شد در "ميلياردر" و با توجه به طنز موقعيت "ميلياردر" ايفاي نقش ها جدي باشد و شرايط هاي موجود باعث خنده مخاطبان شود.
وي ادامه داد: خوشبختانه "عليرضا اميني" كارگرداني به شدت مسئوليت پذير و خوش برخورد است و هميشه از ايده جوانان و تيمي كه با آن كار مي كند به خوبي استقبال خواهد كرد.
اين بازيگر با اشاره به متن ضعيف "ميلياردر" تصريح كرد: معتقدم متن ابتدايي به شدت ضعيف بوده و بعد از آن كه با قلم "زامياد سعدونديان" بازنويسي شد، توانست روح تازه اي گيرد.
جعفري در خصوص تيم حرفه اي "ميلياردر"، اظهار داشت: خوشبختانه تبادل نظر همه اعضاي جلو و پشت دوربين به قدري خوب بود كه در هنگام بازي مخاطبان جريان زندگي را به خوبي احساس مي كردند.
وي خطاب به ميلياردرهاي جامعه گفت: نظر شخصي من در اين مورد خيلي مناسب نيست، ولي اميدوارم در جامعه ما همه "ميلياردر" باشند و مشكل طبقاتي وجود نداشته باشد.
جعفري ابراز داشت: اميدوارم بازي "شيرين" به دل همه مردم بنشيند و به زودي مخاطبان شاهد قستمهاي جذاب "ميلياردر" خواهند بود. /ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار