سرمربي تيم تكواندو استيل البرز گفت: سياست باشگاه از شركت تيم در رقابت هاي جام فجر، ميدان دادن به جوانان بود.

مرتضي كريمي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب عنوان كرد: هدفمان از حضور در رقابت هاي بين المللي جام فجر استفاده از جوانان است. تيم جواني راهي مسابقات جام فجر اين دوره كرديم كه روند رو به رشدي دارد و دوست داشتيم كه تكواندوكاران جوان در جام فجر محك جدي بخورند.
وي افزود: از همه بازيكنان جز چند نفر كه در حد انتظار نبودند، راضي هستيم.سجاد مصطفوي در وزن دوم و مجيد بهرامي انتظارات ما را برآورده نكردند. اما در مجموع مسابقات خوبي به نمايش درآمد.
وي درخوص عدم استقبال كشورهاي قدرتمند در جام فجر امسال گفت: با اينكه تيم هاي خوبي در مسابقات حاضر نشدند اما حضور تكواندوكاران جنگنده افغانستان سطح فني رقابت ها را تا حدي حفظ كرد هر چند كه ملي پوشان المپيكي آنها غايب بودند. به هر صورت فدراسيون مجبور بود مسابقات را قبل از اتمام سال 2012 ميلادي برگزار كند اما زمان انجام آن با توجه به تعطيلات سال نو ميلادي مناسب نبود.
كريمي در مورد ميزباني تهران در اين دوره افزود: برگزاري رقابت ها خوب بود اما تهران در تكواندو جذب تماشاگر ندارد اگر رقابت ها در شهر ديگري برگزار مي شد استقبال خوبي از آن مي شد.
وي تصريح كرد: اگر پيكارهاي جام فجر هم به صورت تيمي اجرا مي شد بهتر بود و سطح فني رقابت ها را بالا مي برد. با اينكه مسابقات اين دوره در حد فني چندان جالب نبود اما براي جوانان تجربه خوبي به حساب مي آيد.
سرمربي تيم استيل البرز كه تيمش در رقابت هاي جام فجر نائب قهرمان شد در خصوص استفاده از هوگوهاي الكترونيكي جديد گفت: هوگوهاي استفاده شده در جام فجر به سختي امتياز مي دادند و از اين نظر هوگوهاي دي دو شرايط بهتري دارند.
وي افزود: تيم ما مشكل مالي ندارد و در صورت كسب مقام خوب در ليگ برتر سال آينده در يك تورنمنت برون مرزي شركت خواهد كرد. مسئولان استيل البرز با تيم داري در تكواندو راغب شده اند در ورزش سرمايه گذاري كنند./با
برچسب ها: تکواندو ، استیل ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار