مدیر سامانه 137 در آغاز هشتمین سال تاسیس این سامانه از تماس بیش از 5/14 میلیون شهروند با 137 خبر داد.

 
 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران ، رضا عبدلی در آغاز هشتمین سال تاسیس سامانه 137 با اعلام این خبر گفت: در طی هفت سال فعالیت سامانه 137 تعداد 14 میلیون و 564 هزار و 370 شهروند با این سامانه تماس داشته اند که از این تعداد 2 میلیون و 512 هزارو 820 تماس در هفتمین سال فعالیت سامانه  برقرار شده است.
 
وی افزایش تماس ها را نشانگر افزایش سطح مشارکت و اعتماد شهروندان عنوان کرد و گفت: تمامی تلاش دست اندرکاران این مجموعه خدمتگذاری به شهروندان مبتنی بر سه اصل سرعت، صحت و دقت بوده است.
 
عبدلی با اشاره به این موضوع که دریافت درخواست های شهروندان و ارجاع آنی پیامها به واحدهای اجرایی در راستای جلب رضایت شهروندان اصلی ترین ماموریت 137 است اظهار داشت: از پیامهای ثبت شده در هفتمین سال فعالیت سامانه، 7/94 درصد پیامها به نواحی، 6/2 درصد پیامها به مناطق و 7/2 درصد پیامها به سازمان ها و ادارات ستادی ارجاع داده شده است.
 
مدیر سامانه 137 برقراری ارتباط آسان و موثر میان شهروندان و مدیریت شهری را از جمله اهداف سامانه برشمرد و افزود: همکاری روز افزون مدیران شهری با سامانه 137 در تمامی سطوح می تواند روند نهضت خدمت رسانی به شهروندان را گسترش دهد.
 
سامانه 137 با هدف دریافت درخواست ها و نقطه نظرات شهروندان و در راستای پاسخگویی به نیاز آنان در سوم دی ماه سال 1384 تاسیس شد.
برچسب ها: پیام ، ارجاع ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار