در نشست مشترک محمدشريف ملک‌زاده با نمايندگان مردم استان کرمان در مجلس شوراي اسلامي برپايي همايش ملي گردشگري با محوريت اين استان در ابتداي سال 92 مورد تصويب قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری؛ اين نشست مشترک با حضور زاهدي (رئيس مجمع نمايندگان استان و نماينده مردم کرمان و راور)، عارفي (نماينده مردم جيرفت و عنبرآباد)، حسن‌پور (نماينده مردم سيرجان و بردسير)، اميري (نماينده مردم زرند در مجلس شوراي اسلامي) و شماري از فعالان حوزه اقتصادي و گردشگري در تهران برگزار شد.
در اين نشست ملک‌زاده با پيشنهاد نماينده مردم جيرفت و عنبرآباد و همچنين نماينده مردم سيرجان و بردسير در مجلس شوراي اسلامي مبني بر ارتقاء نمايندگي ميراث‌فرهنگي در شهرستان‌هاي جيرفت و سيرجان به اداره موافقت کرد.
حسين شمس‌الديني، مديرکل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان کرمان در اين باره گفت: برپايي همايش ملي باستان‌شناسي تا پايان سال‌جاري در شهر جيرفت مورد تاييد مقام عالي سازمان ميراث‌فرهنگي کشور قرار گرفت.
وي با بيان اين‌که در نشست مذکور توجه به موقعيت باستاني شهرستان جيرفت مورد تاکيد قرار گرفت، خاطرنشان کرد: ارتقاء نمايندگي ميراث‌فرهنگي شهرستان جيرفت به اداره در پيشبرد برنامه‌ها در حوزه‌هاي مختلف ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري در جنوب استان تاثيرگذار خواهد بود.
شمس‌الديني برپايي همايش ملي گردشگري با محوريت استان کرمان در سال 92 در اين شهر را از ديگر مصوبات اين نشست عنوان کرد و اظهار داشت: در اين همايش ملي راهکارهاي توسعه گردشگري استان کرمان با حضور صاحب‌نظران و دست‌اندرکاران امر مورد بررسي قرار خواهد گرفت.
به گفته مديرکل ميراث‌فرهنگي صنايع‌دستي و گردشگري استان کرمان به زودي نماينده ويژه معاون رئيس‌جمهور و رئيس‌ سازمان ميراث‌فرهنگي کشور به کرمان سفر و از 10 شهرستان استان بازديد خواهد کرد. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار