در راديو فرهنگ بررسي مي شود :

مسيري كه نقد در سينما طي مي كند

برنامه سينمايي اين هفته "هفت اقليم" راديو فرهنگ به كنكاش درباره وضع نقد سينمايي مي پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عموميرسانه ملي ؛برنامه سينمايي اين هفته "هفت اقليم" با موضوع وضعيت نقد در سينماي ايران اين پرسش را با اهالي سينما مطرح مي كند كه نقدهاي سينمايي چه وضعيتي دارند و تا چه حد در رسانه ها ما به كيفيت نقدها، توجه مي شود.
البته در ادامه ششمين جشن انجمن منتقدان و نويسندگان سينما نيز كه به تازگي نامزدهاي خود را معرفي كرده است، مورد ارزيابي قرار مي گيرد. 
در اين دوره جشن انجمن منتقدان و نويسندگان سينما پس از جمع آوري آراي بيش از 80 منتقد و نويسنده سينمايي، از ميان تمامي آثار شركت‌كننده در سي‌امين جشنواره فيلم فجر 13 نامزد معرفي شده اند. 
اما با نزديك شدن به سي و يكمين جشنواهر فليم فجر كه طبق روال هر سال در بهمن ماه برگزار مي شود، شرايط فيلم هايي كه آماده نمايش هستند و فيلم هاي درحال توليد در يك نگاه كلي به بحث گذاشته مي شود. 
همچون روال پيشين برنامه سينمايي "هفت اقليم"، فيلم هاي درحال اكران و وضعيت گيشه و ميزان استقبال مردم، بخش ديگري از برنامه را تشكيل مي دهد. 
گفتني است؛ برنامه "هفت اقليم " كاري از گروه هنر شبكه راديويي فرهنگ است كه همه روزه بغير از جمعه ها از ساعت 19 الي 20:30از موج اف ام رد.يف 106 پخش مي شود./ص
برچسب ها: رادیو ، فرهنگ ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار