رئیس آموزشگاه های فنی و حرفه ای اداره کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: تاسیس و راه اندازی آموزشگاه های آزاد نقش مهمی در پر کردن خلاءهای آموزشی و دسترسی آسان متقاضیان به مهارت آموزی دارد.

جلیل شهریاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به پراکندگی جغرافیایی موجود در استان سیستان و بلوچستان تاسیس و راه اندازی آموزشگاه های آزاد نقش مهمی در پر کردن خلاهای آموزشی و دسترسی آسان متقاضیان به مهارت آموزی دارد.
وی در ادامه با اشاره به حمایت از آموزشگاه های آزاد از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای افزود: حمایت از آموزشگاه های آزاد از اولویت های سازمان آموزشی فنی و حرفه ای است که در همین راستا تمامی امورات مربوط به تاسیس آموزشگاه ها، نیازهای  مهارت آموزان شامل مکان مورد استفاده به کارگیری مربی و سایر گزینه های  مربوط به آموزشگاهها به طور دقیق و مستمر تحت نظارت این سازمان قرار دارد.
 رئیس آموزشگاه های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد:  در حال حاضر  در شهرهای زابل،  سوران، قصر قند، هامون شهر، محمد آباد، فنوج، کنارک، سرباز، نیکشهر، آموزشگاه های آزاد راه اندازی شده است که سهم به سزایی در ایجاد اشتغال و مهارت آموزی داشته است./ز

برچسب ها: برای ، پر ، کردن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.