مدیر اجرایی اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران از حضور بیش از دو هزار دانشجو در کارگاه های "تکنیک های عکاسی و فیلم سازی خلاق با تلفن همراه" خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران؛ حمید خانی مدیر اجرایی جشنواره استقبال دانشجویان از کارگاه "تکنیک های عکاسی و فیلمسازی خلاق با تلفن همراه" را اولین بازخورد موفقیت آمیز بخش آموزش جشنواره ارزیابی کرده و گفت: طی هفته های گذشته بیش از دوهزار دانشجو از طریق دبیرخانه و کانون های فیلم و عکس دانشگاه ها برای حضور در این کارگاه ها ثبت نام کرده و در جلسات کارگاه حضور داشته اند.
وي در ادامه افزود: این آمار بدون در نظر گرفتن دانشجویانی است که در روز های برگزاری از برپایی کارگاه با خبر شده و در آن شرکت می کنند.
خانی استقبال دانشجویان دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین را شگفت انگیز دانست و توضیح داد: در دانشگاه قزوین بیش از 400 دانشجو در کارگاه استاد اسکویی شرکت داشتند که بیشترین آمار شرکت کنندگان را به خود اختصاص داده است. این کارگاه را پنجشنبه گذشته و همراه با مراسم شب یلدا در کنار مهرداد اسکویی و دانشگاهیان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار کردیم که امیدوارم خاطره ای به یادماندنی از این محیط پرنشاط به جا گذاشته باشد.
وی ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی همکاران بخش اجرایی کاروان آموزشی جشنواره برای هرچه بهتر برگزار شدن این جلسات آموزشی گفت: از آنجا که بخش عمده ای از حجم معرفی و اطلاع رسانی جشنواره در همین کارگاه ها اتفاق می افتد، تعداد آثار دانشجویانی که برای جشنواره عکس و فیلم فرستاده اند نیز رشد چشمگیری را نشان می دهد.
گفتني است؛ کارگاه های آموزشی اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با حمایت شرکت سامسونگ و خانه سینمای دانشگاهی برگزار می شود و علاقه مندان می توانند آثار خود را تا 10 دی ماه 91 از طریق سایت جشنواره به آدرس www.tfpf.mobi    ارسال کنند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار