ارسال بیش از 200 مقاله و حضور 25 مهمان خارجی به همایش بین المللی فلسفه دین معاصر.

حمید رضا آیت اللهی، رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت:  همایش بین المللی فلسفه دین معاصر با حضور چهره های داخلی و خارجی و با هدف ایجاد بستری مناسب برای گفتگو میان اندیشمندان شرق و غرب صبح ديروز 3 دی ماه 91 در سالن همایش های پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار شد.  
 
وی افزود: استدلال های وجود خدا در غرب و شرق،‌تجربه دینی،‌تکثر گرایی دینی، الهیات رشد، عقلانیت باورهای دینی ، گفتگوی شرق و غرب بر محور دین،‌مطالعات میان فرهنگی و فلسفه دین معاصر، دین و تکنولوژی و جایگاه هنر دینی در فلسفه دین معاصر محورهای این همایش است.  
 
آیت اللهی تصریح کرد: سید حسن حسینی، حسن قاسم پور، محمد سعیدی مهر، محمد ایلخانی، محسن جوادی،‌محمد محمدرضایی، احمد فرامرز قراملکی، محمود خاتمی، حجت الاسلام رشاد، لگنهاوزن، غلامحسین حذری
                                                                                              Porf. Alrin Plant
                                                                                             Prof.Timoconnor
                                                                                   Prof. peter rah lnwagen
 از جمله اعضای هیئت علمی همایش بین المللی فلسفه دین در عالم معاصر هستند.  
 
وی اظهار داشت: در کل 200 مقاله به دبیر خانه این همایش ارسال شده که از این تعداد 25 مقاله خارجی و 800 مقاله داخلی پذیرفته شده اند.  
 
وی خاطر نشان کرد : از 25 کشور آمریکا، انگلیس، چین، یوگسلاوی، هلند، پاکستان، هند و ژاپن محققان به این همایش 2 روزه دعوت شده اند./ح

برچسب ها: همایش ، فلسفه ، دین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار