رمز موفقیت ملت ایران وحدت، همدلی و تبعیت از ولایت فقیه است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، جلال زاده در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان نقده با اشاره به اینکه رمز موفقیت ملت ایران و نیروهای مسلح وحدت، همدلی و تبعیت از ولی فقیه است، گفت: تمامی ملت ایران با حفظ وحدت ، همدلی و گوش به فرمان رهبری در مقابل تمامی توطئه های استکبار ایستاده اند.

مقام عالی استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس بویژه شهدای شهرستان نقده ، افزود: مردم ایران اسلامی نشان دادند که برای حفظ نظام اسلامی و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی آماده اند از جان و مال خود بگذرند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مهمترین دلایل کینه توزی دشمنان علیه ملت ایران، بزرگی و عزت ایران اسلامی است، اظهار داشت: امروز به برکت نظام اسلامی روز به روز بر شوکت جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف افزوده می شود و دشمنان اسلام و انقلاب تاب دیدن این موفقیت و عزت را ندارند.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران پرچم دار و طلایه دار اسلام حقیقی و راستی در جهان است و هیچ فاصله ای میان مردم و مسئولین نظام وجود ندارد و همگی در مسیر اعتلای نظام اسلامی حرکت می کنند.

جلال زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی در دفاع از کیان اسلامی گفت: امروز به برکت نظام اسلامی نیروهای نظامی دفاعی کشورمان با آمادگی کامل آماده دفاع از آرمان های مقدس انقلاب و کیان مقدس انقلاب هستند و دفاع از انقلاب اسلامی را افتخاری و سعادتی برای خود می دانند.

وی در ادامه با ابراز خرسندی از حضور در بین مردم شهرستان نقده، افزود: شهرستان نقده مهد شهیدان، پایگاه مقاومت و ایستادگی، سرزمین مردمان غیور و انقلابی است.

گفتنی است در ابتدای این مراسم استاندار آذربایجان غربی ، با نثار فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی را گرامی داشت./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.