ذوب آهن اصفهان این روزها شرایط خوبی ندارد چرا که در کنار همه ناکامی یک بحران جدید با خطر کسر امتیاز هم برای این تیم به و جود آمده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  ذوب آهن اصفهان که این روزها شرایط بدی دارد و در جایگاه شانزدهم جدول قرار دارد با بحران های مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند.
 
ذوب آهن روزها پیش در لیگ برتر به خوبی جولان می داد و در برخی از دوره های لیگ برتر حتی از مدعیان قهرمانی هم بود و چه بسیار لیگ های که به عنوان نائب قهرمانی هم دست پیدا کرد.

 اما رفته رفته با تغییر مدیریت و مشکلات و حواشی به وجود آمده ،‌ذوب آهنی ها رفته رفته با بحران شدیدی دست و پنجه نرم کردند.
بحرانی که روز به روز نیز بر شدت آن افزوده می شد.

از تیمی که روزی به عنوان یک قدرت در لیگ معرفی می شد چیزی نماند جز بار مشکلات مالی والبته بازیکنانی که سابقه این تیم را فراموش کرده بودند.

نمودار حرکت این تیم نزولی آن هم با شسب بسیار بالا بود.

 ذوب آهنی ها در پایان نیم فصل اول لیگ دوازدهم از 17 مسابقه تنها 13 امتیاز کسب کردند یعنی در هر مسابقه میانگین 76% امتیاز و این از عملکرد تیمی که روزها  پیش صاحب سبک و یکی از الگوهای فوتبالی محسوب می شد، به دور است.

 ذوب آهن همان قدر که گل زده کمی دارد،‌گل خورده زیادی نیز در کارنامه عملکرد خود در نیم فصل داشته است.

 تیمی که  روزها پیش دروازه حریفان را تهدید می کرد و زنگ خطری برای تیم های حریفش بود،‌امروز یکی از آرام ترین تیم های لیگ است که آرام در جایی نزدیک به انتهای جدول جای گرفته است.

 ذوب آهنی ها حالا با یک بحران جدید روبه رو شده اند بحرانی که شاید کشتی طوفان زده آنها را بیش از پیش تهدید کند.

به تازگی منصور ابراهیم زاده که مدتی پیش هدایت تیم اصفهانی را بر عهده داشت بر سر مطالبات مالی خود از باشگاه ذوب آهن شکایت کرده است.

 این باشگاه اصفهانی  حداکثر 10روز فرصت دارد تا طلب 282  میلیون تومانی ابراهیم زاده به علاوه هزینه دادرسی را بپردازد مبلغی که  شاید برای برخی باشگاه ها طلبکار هستند،  مبلغ کمی نیست.

 در حقیقت ذوبی ها اگر  نتوانند این مبلغ را به ابراهیم زاده بپردازند با خطر کسر امتیاز  مواجه می شوند.

 کسر امتیاز برای تیمی که از آخر سوم جدول است یک فاجعه است چرا که آنها را از این جایگاهی که هستند نیز پایین تر می کشد مگر اینکه مسئولان این تیم فکری  به  حال شرایط بحرانی اش کنند./آق




برچسب ها: ذوب آهن ا ، صفهان ، این
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار