فرمانده مرزباني استان خراسان رضوي از به هلاكت رسيدن دو تن از اشرار مسلح و كشف مقاديري مواد مخدر در هنگ مرزي تايباد خبر داد.

 
  
 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، سردار" محمد كاظم تقوي " در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي كسب اطلاعاتي مبني بر ورود قاچاقچيان مسلح و مشاهده آثار رد دو نفر به صورت ورودي ، بلافاصله مراتب در دستور كار عملياتي هنگ مرزي تايباد قرار گرفت .
 
سردار تقوي افزود: با اتخاذ تدابير لازم، ماموران مرزي هنگ تايباد با مراجعه به محل مورد نظر و كمين در محل هاي احتمالي تردد آنان به دو تن از اشرار برخورد كردند.
 
وي با اشاره به هلاكت رسيدن هر دو شرور خاطرنشان ساخت: در پاكسازي از محل درگيري، مرزداران هنگ مرزي تايباد موفق شدند بيش از 17 كيلو ترياك و 8 كيلو گرم حشيش پودري و يك قبضه سلاح كلاش به همراه مقاديري مهمات ودو دستگاه تلفن همراه را كشف و ضبط كنند.
 
فرمانده مرزباني خراسان رضوي ضمن تقدير و تشكر از همكاري خوب مرزنشينان در منطقه به افرادي كه قصد ورود مواد مخدر به داخل كشور و هر گونه تحرك در نقطه صفر مرزي را دارند هشدار داد كه مرزبانان استان خراسان رضوي با تمام قدرت و توان در مقابل آنان ايستاده اند./ل

برچسب ها: اشرار ، مسلح ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار