خبرنگار: با رفتن به محوطه کمیته ملی المپیک خودروهای پلاک دولتی به چشم می خورد که گویا چند ماهی است کسی سراغ شان نرفته...

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در حیاط مجموعه کمیته ملی المپیک خودروهای پژو، سمند و پیکان متوقف هستند که گویا چند ماهی کسی سراغ شان نرفته.

موضوع را پیگیری کردیم دوستان گفتن خودروها فرسوده است و متعلق به وزارت ورزش و جوانان است.انگار تنها مردم نیستن که در صف نوسازی خودروهایشان هستن.

اما شماره پلاک خودروها نشان می دهد مدل آنها 82 و 83 است.پس شاید در قرعه به استراحت خوردن.

خبرنگار:شاید خاک میخورن چون بهترش هم هست مثل همین هامر چند صد میلیونیه!

پلاک این خودرو ما را به استانداری آذربایجان شرقی می کشاند.

بر آن شدیم تا موضوع را از علیرضا بیگی استاندار آذربایجان شرقی جویا شویم.

وی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: این خودروها حدود 4 سال پیش برای 5 استانداری بزرگ کشور خریداری شده که در زمان حوادث و بلایا و امدادرسانی داخل و خارج استان استفاده می شود و این خودروها کاربرد اداری ندارند و تنها در عملیات ها مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر آذربایجان شرقی در استانهای خراسان، خوزستان و اصفهان و ... وجود دارد.

* بانک ها به دنبال 70 هزار میلیارد وام معوق

خبرنگار: بانک ها 70 هزار میلیارد تومان وام پس نگرفته دارند. اول بر آن شدیم تا این خوش حساب ها را بشناسیم و از مسئولین بانک مرکزی خواستیم این 70 هزار میلیارد را تأیید یا تکذیب کنند که نشد. بعد رفتیم سراغ دستگاه قضا که ببینیم چرا وثیقه هایی را که بانکی ها از بدهکار دارند پول نشده.

رئیسی،معاون اول قوه قضاییه به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: قوه قضاییه آخرین راهکارست نه اولین، اصلاح نظام پرداخت وام و بازپرداخت باید طوری تنظیم بشود که تخلف برای متخلفان صرف نکند.

* فعالیت 100 موسسه مالی و اعتباری غیرمجاز در کشور

افضلی فر سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس می گوید: موضوع تجمیع موسسه های پولی و بانکی غیرمجاز که متأسفانه آمارشان به بیش از 100 عنوان در کشور می رسد که باید با اعمال سیاست جدید بانک مرکزی به 14 موسسه تقلیل یابد تا مردم بدلیل نداشتن اطلاع از موسسات مجاز دچار آسیب نشوند.

خبرنگار: جالبه ها که چه جوری هر روز خیلی شیک این موسسه ها کرکره هاشون میدن بالا و با کلی تبلیغ کار بانکی انجام میدن ولی کسی بخواد گوشه ای از خیابون یک کارتن جنس بفروشه کلی آدم را سین جیمش میکنن!

* عوارض غیر رسمی دست فروشان به سد معبری ها

می دونستید بساط دست فروش ها هم مشمول عوارض می شوند البته نه عوارض رسمی! تصاویری از پول گرفتن عوامل سد معبر از دستفروشان به همراه اظهارات یک دستفروش از نرخ های ماهیانه دریافتی.

*آب رفتن کترینگ ایرلاین ها با وجود افزایش قیمت بلیط هواپیما

خبرنگار: قرار بود کیفیت خدمات همراه با قیمت بلیط هواپیماها اوج بگیره اما انگار کیفیت خدمات روی باند فرودگاه زمین گیر كرده است.

پهلوانی رئیس هواپیمایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: از دوستان عزیز در شرکت های هواپیمایی می خواهیم به این بحث بیشتر بپردازند تا مردم شاهد تغییرات در ارائه خدمات و سرویس دهی باشند.

*خدمات غیر حضوری بی خرج

خبرنگار: دونستن بعضی خدمات به قیمت کمتر دست به جیب شدن شماست، مثل دریافت خدمات همراه اول با این کد #111* و یا ارسال VIN‌ خودرو به شماره 30005151 برای گرفتن تعداد تخلفات رانندگی و همچنین با اضافه کردن یک * شناسه پرداخت آن را دریافت کرد.

*‌ گروکشی در راستای خرید با حاشیه سود کامل

خبرنگار: نوسانات قیمت ماشین بعضی از نمایندگی ها رو به طمع انداخته و کار رو به گروکشی کشانده

اظهارات شهروند هرمزگانی درباره تحویل خودروی وانت نیسان بدون پلاک و سند ماشین که نمایندگی مربوطه علت این خودداری را گرانی احتمالی این خودرو تا 3 ماه آینده عنوان می کند تا در آن زمان با گرفتن ما به التفاوت سند و پلاک خودرو را تحویل مالک دهد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار