معاون پارلماني رئيس جمهور گفت: جلسه غيرعلني امروز مجلس که بخشي از زمان آن براي بررسي طرح هدفمندي يارانه‌ها و ارائه گزارش اختصاص يافته بود بدون حضور نماينده دولت برگزار شد.

لطف الله فروزنده در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران در خصوص جلسه غيرعلني امروز بهارستاني‌ها اظهار داشت: مجلس در جلسه خود بررسي ابعاد مختلف در تدوين بودجه 92 و بررسي طرح هدفمندي يارانه‌ها را با توجه به سخنان اخير رئيس جمهور در مورد اجراي فاز دوم را در دستور کار قرار داده بود.

وي در مورد بخش اول اين جلسه که مختص بررسي ابعاد مختلف بودجه  92 بود، بيان داشت: در اين بخش نماينده دولت تمام توضيحات مورد نظر و کارشناسي خود را در مورد بودجه 92 از جمله رديف بودجه ها و احکام مربوطه را بيان کرد.

معاون پارلماني رئيس جمهور با اشاره به بخش دوم اين جلسه که مربوط به بررسي طرح بررسي رايانه‌ها بود، اظهارداشت: در اين بخش نمايندگان مجلس، گزارشي از اجراي اين طرح عظيم اقتصادي دولت در کشور ارائه کردند.

فروزنده افزود: در جلسه بررسي هدفمندي يارانه‌ها، مجلس نماينده دولت را دعوت نکرده بود و اين جلسه در غياب نماينده دولت برگزار شد.

وي با بيان اين که در همان لحظه اعتراض خود را مبني بر حضور واجب نماينده دولت در اين جلسات اعلام کرديم ادامه داد: مجلس بايد در اين جلسات مشترک، نماينده دولت را براي ارائه گزارش دعوت کرده تا دو طرف در يک فضاي مساوي نقطه نظرات خود را اعلام کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فروزنده ، دولت ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار