اعضای تیم استقلال، برای رسیدن به شرایط ایده آل دو بازی در جام حذفی را برگزار کردند تا حداقل امیر قلعه نوعی در تعطیلات لیگ تیم جدید و نفر اتش را مورد ارزیابی قراردهد، آخرین اخبار استقلال را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اعضای تیم استقلال، درحالی برای بازی ها آماده می شوند که ایجاد تغییرات در تیم برخی اعضای تیم را با مشکل روبرو کرده است و در این میان حساسیت سرمربی تیم به آمادگی و استفاده از برخی نفراتش بسیار زیاد است سرمربی تیم استقلال در نیم فصل یک بازیکن اهل بولیوی را جذب کرده است که در اولین بازی استقلال برای این تیم گل زنی کرد وی اعتقاد زیادی به این بازیکن دارد و حتی به اعضای تیم اعلام کرده است که قصد دارد شرایط را فراهم کند تا وی بتواند جای خالی فابیو جان واریو مصدوم را پر کرده و با شرایط ایده آل همراه آبی ها باشد تا نیم فصل با قهرمانی به پایان برسد از طرفی این بازیکن پس از عقد قرار داد با استقلال و حضور در ترکیب این تیم و گلزنی برای آبی ها به تیم ملی کشور ش نیز دعوت شد و قرار است که تیم ملی بولیوی را همراهی کند.


آرزه کاماچو قرار است پس از بازی استقلال با آلومینیوم هرمزگان راهی کشورش شود تا در کنار همشهریان خود یک بازی دوستانه را برگزار کند البته مسئولین و مربیان استقلال رضایت کامل خود را برای این سفر ارائه کردند،‌ اما بدلیل حفظ روحیه و آرامش این بازیکن قصد دارند وی را برای این سفر آماده کنند تا این بازیکن از حضور در تیم ملی کشورش،‌راضی باشد و در ابتدای حضورش در استقلال با مخالفتهای اعضای این تیم روبرو نشود که این وضعیت در ذهن وی باقی مانده و در ادامه همکاری اش با آبی ها مشکل ساز شود.

این بازیکن از سوی اعضای مسئول تیم استقلال برای سفر به کشورش در تاریخ ششم دی ماه آماده است و مسئولین مقدمات سفر را برای وی فراهم کردند تا این بازیکن به راحتی به کشورش برود و باز گردد.

**فرصت برای ارسال لیست آبی ها تا اواسط دی ماه

اعضای تیم استقلال تغییر و تحولات بسیار را در تیم ایجاد کردند و این تیم قرار است برای مسابقات آسیایی نیز آماده شود زیرا آبی ها سال قبل در جام حذفی به قهرمانی رسیدند و بصورت مستقیم راهی بازی های آسیایی می شوند،‌ این درحالی است که مسئولین تیم استقلال باید فهرست تیم را به مسئولین در کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند.

بر اساس این گزارش: اعضای تیم استقلال، با شرایط خاص روبرو شدند و توانستند فهرست خود را در فصل نقل و انتقالات نیم فصل، تکمیل کنند،‌ نام چند بازیکن از این تیم خارج شد و پس از آن نام چند بازیکن به این فهرست اضافه شد تا اعضای تیم استقلال بتوانند با استفاده از نفرات جدید جایگزین فهرست خود را برای نیم فصل دوم تکمیل کرده و شرایط را برای بازیهای آسیایی بهبود بخشند تا حداقل در این فصل بتوانند با امیدواری بیشتری برای بازیهای برون مرزی و مقابله با تیم های آسیایی آماده شوند.

گفتنی است: اعضای تیم استقلال تا زمانی مشخص فرصت دارند که فهرست تکمیل شده خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند و برای انجام بازی های آماده شوند.


اعضای تیم استقلال تا اواسط دی ماه فرصت دارند تا اقدامات لازم را برای ارسال فهرست تیم و مدارک لازم برای حضور در بازی های اسیایی انجام دهند و شرایط فراهم کنند که مشکلی برای این تیم در خصوص ارسال لیست، و حضور در بازی ها جام باشگاه های آسیا ایجاد نشود.

** درخواست مدافع استقلال برای جدایی در پایان فصل

اعضای تیم استقلال در شرایط نیم فصل دوم را آغاز می کنند که قرار بود چند بازیکن جوان این تیم در نیم فصل راهی کشورهای اروپایی شوند وبه عنوان لژیونر در لیگ های اروپایی حاضر شوند و نماینده فوتبال ایران و استقلال باشند اما این شرایط فراهم نشد وبازیکنان با اوضاع متفاوت در این خصوص روبرو شوند.

بر اساس این گزارش: علی حمودی مدافع راست آبی ها قرار بود به تیم هانوفر آسمان ترانسفر شود و قرار داد طولانی مدت با مسئولین این تیم امضا کند اما این اتفاق رخ نداد.


بررسی ها و پیگیری های مدیریت تیم استقلال در این خصوص جواب نداد و مسئولان تیم آلمانی در این مورد اصرار نورزیدند و این انتقال منتفی شد اما این بازیکن از مسئولان تیم درخواست کرده است که در این مورد اقدامات اصولی را انجام دهند تا وی بتواند در پایان فصل با شرایط ایده آل راهی یک تیم اروپایی شود در این خصوص مسئولان تیم استقلال اعلام کردند که به دنبال محقق شدن این امر هستند اما در این خصوص تلاش بازیکنان تیم از هر امر دیگری با اهمیت تر و مهمتر است زیرا اگر بازیکنان توجه مسئولان تیم های اروپایی را جلب نکنند اصرار و پیگیری مسئولان بی فایده است به همین دلیل بازیکنان باید در این خصوص نهایت تلاش خود را به کار بگیرند تا بتوانند با اوضاع مناسب برای حضور در لیگ های اروپایی توجه مسئولان تیم راه را برای این اتفاق هموار می کنند تا مشکلی برای بازیکنان این تیم ایجاد نشود.

**استقلال برای رضایت توزی باید 500 میلیون پرداخت کند

اعضای تیم استقلال در حالی با شرایط خاص در حال بررسی شرایط خود برای دیدار های لیگ برتر است که مشکلات جذب بازیکن جدید در این تیم مشکل ساز است و حتی آبی ها مبلغی از قرارداد توزی هافبک سابق خود را پرداخت نکردند و این موضوع برای آبی ها دردسرساز شده است.

براساس این گزارش، آبی ها برای جدایی توزی از استقلال مبلغی را به وی پرداخت کردند اما این مبلغ مورد تأیید این بازیکن نبود و وی اعلام کرد که باید ملبغی بیشتر از مبلغ پرداختی را در اختیار این بازیکن قرار دهند تا وی از شکایت خود صرف نظر کند.

این در حالی است که هافبک آبی ها قرار است مبلغ در حدود 500 میلیون تومان از اعضای مسئول تیم استقلال دریافت کند و پس از آن رضایت نهایی را اعلام کند.


قرار است آبی ها مبلغی بیش از 500 میلیون را به این بازیکن پرداخت کنند و شرایط را طوری پیش ببرند که بتوانند پول این بازیکن را پرداخت کنند و پس از آن برای حضور بازیکنان خود در ترکیب تیم مشکلی نداشته باشد.

اعضای تیم استقلال در حالی قرار است شرایط را برای این بازیکن تغییر دهند که دو بازیکن جدید این تیم در صورتی که پول توزی پرداخت نشود نمی تواند از این دو بازیکن جدید خود در ترکیب تیم استفاده کنند.

**میثم بائو و اکبرپور آلومینیوم را از دست دادند

اعضای تیم استقلال در حالی برای بازی با حریف هرمزگان آماده می شوند که شرایط این تیم متفاوت از گذشته است زیرا استقلال با شرایطی خاص و با اوضاع ایده آل تر از قبل برای نیم فصل دوم آماده می شوند و این در حالی است که استقلال بازهم با عدم حضور چند بازیکن اصلی خود روبرو شده است.

براساس این گزارش اعضای تیم استقلال در حالی برای بازی با حریف اول خود آماده می شوند که امیر قلعه نوعی امیدوار است که دیگر مشکلی در خصوص بازیکن و حضور مهره ها در تیم های مختلف ندارد اما این در حالی است که سرمربی آبی ها دو بازیکن اصلی خود را برای این بازی در اختیار ندارند و در این خصوص دچار مشکلاتی شدند.


میثم بائو و سیاوشی اکبرپور با مصدومیت روبرو شدند و این موضوع شرایط را برای اعضای تیم استقلال دچار مشکل کرده است.

زیرا امیر قلعه نوعی قصد داشت با شرایطی ایده آل و مورد توجه برای بازی با حریف هرمزگانی روبرو شده است و اما قرار نیست دو هافبک استقلال در این بازی تیم را همراهی کنند و این دیدار را از دست دادند.

**واکنش مربیان استقلال به نیمکت نشینی عمران زاده

حنیف عمران زاده مدافع تیم استقلال با شرایطی خاص روبرو شده است این بازیکن شرایط حضور در ترکیب این تیم را ندارد و گفته می شود که وی با شرایط خاص روبرو شده است و این اوضاع مورد بررسی قرار گرفته است زیرا حنیف عمران زاده با شرایط خاص روبرو شده است که شرایط همراهی تیم استقلال را ندارد.

گفتنی است، حنیف عمران زاده صحبت هایی در خصوص چگونگی نیمکت نشینی اش مطرح است اما قرار است که وی به وضعیت مطلوب برسد و پس از آن در ترکیب تیم استقلال قرار بگیرد.

مربیان تیم استقلال مدعی شدند که حنیف عمران زاده با شرایط خاص روبرو شده است و معتقد است که اگر شرایط به این صورت برای وی پیش برود نمی تواند به حضورش که در تیم استقلال ادامه دهد شایان ذکر است.


مربیان تیم استقلال اعلام کردند هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب تیم به میدان می رود و در غیر این صورت وی نمی تواند با شرایط ایده آل روبرو شده و این تیم را همراهی کند.

حنیف عمران زاده نگران ادامه نیمکت نشینی اش اما مربیان معتقدند که اگر وی با شرایط ایده آل در تمرینات حاضر شده و تیم را همراهی کند و تواند نظر مربیان را برای هنوز در ترکیب این تیم تغییر کند./آق

برچسب ها: استقلال ، توزی ، حمودی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار