عضو فراکسيون روحانيون مجلس با بزرگداشت حماسه 9 دي ماه، گفت: روز حماسي 9 دي، مچ فتنه‌گران در کلاه‌برداري سياسي از ملت ايران را باز کرد.

عليرضا سليمي نماينده مردم محلات و دليجان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه 9 دي روز بصيرت ملت ايران است، گفت:  روز حماسي 9 دي، روزي است که ملت بزرگ ايران عليرغم وجود غبارهاي تيره بارديگر با پيروي از مقام معظم رهبري، مسير صيح خود را شناخت.

وي در ادامه با بيان اينکه حماسه 9 دي، مچ فتنه‌گران را در کلاه‌برداري سياسي از مردم ايران باز کرد، افزود: حماسه 9 دي نشان داد که وابستگان به اردوگاه سلطه و دشمنان، علي‌رغم شعار و فريب‌کاري پايگاه مردمي ندارند.

عضو فراکسيون روحانيون مجلس با اشاره به اينکه حماسه 9 دي نشان داد که دشمنان ملت ايران با مباني و ارزش‌هاي پذيرفته شده اين ملت مخالفت دارند، تصريح کرد: زماني که فتنه‌گران عاشورا را به سخره گرفتند و نام اسلام را از جمهوري اسلامي حذف کردند، مردم  به هويت واقعي آنها پي‌بردند و اينجا بود که مردم ايران به صحنه آمدند و با موج طوفنده خود نشان دادند که همانند روزهاي نخستين پيروزي انقلاب اسلامي و با همان شور و شعور و  با همان نشاط و عزم آهنين و راسخ و در راستاي دفاع از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي پيوسته در صحنه هستند.

نماينده مردم محلات و دليجان در ادامه تاکيد کرد: حماسه 9 دي نشان داد که مردم از برخي خواص در فهم معادلات سياسي کشور و جهان پيش‌رو ترند.

سليمي با بيان اينکه مردم ايران انقلاب خونين خود را پيوسته پاسداري کرده و مي‌کنند، خاطر نشان کرد: مردمي که صدها هزار شهيد و جانباز تقديم اين انقلاب کردند، هيچ‌گاه اجازه نخواهد داد که ثمرات مجاهدتشان را عده‌اي نا‌اهل و خائن مصادره کنند و اين بصيرت ملت ايران بود که توانست حماسه 9 دي را رقم بزند، حماسه 9 دي تا ابد در خاطره تاريخي ما باقي خواهد ماند و چون چراغي شب افروز مسير  را براي نسل‌هاي آينده روشن خواهد کرد.

وي با بيان اينکه حماسه 9 دي انقلاب اسلامي را بيمه و دشمنان انقلاب را از توطئه‌هاي رنگارنگ عليه کشورمان مايوس و نا اميد کرد، گفت: ما اين روز بزرگ را پيوسته زنده نگه خواهيم داشت که زنده نگاه داشتن اين روز به معناي زنده بودن انقلاب اسلامي و وجود حيات اين انقلاب خون‌بار بوده و خواهد بود.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: دی ، فتنه ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار