پيگيري ارسال اسامی جديدي از متخلفین دانه درشت بانکی به كميسيون اصل 90، ‌انتقاد نوباوه از فيلم يك خانواده محترم، قرائت پاسخ هاشمي به نطق رسايي در مجلس، اظهارات احمدي نژاد درباره بدهكاران بانكي، خبر افتتاح تمامي مسكن مهر تا پايان دولت دهم، جزئيات تيم تدوین برنامه ریاست جمهوری جبهه پایداری، انهدام شبکه انحرافی "عرفان حلقه" از مهم‌ترين عناوين امروز گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

  به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران، مهمترين عناوين خبري امروز(چهارشنبه 6 ديماه) به اين شرح است:
 
 
 
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: انتشار اخباری مبنی بر ارسال 30 تن از دانه درشتان بدهکار بانکی به مراجع قضایی مربوط به مجلس هشتم است.
 
 
 
رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي گفت: 1+5 باید از تجربه های گذشته استفاده کرده و بر اساس آن عمل کند و یکی از ضرورتهای مذاکره ایران با 1+5 رفع تحریم ها علیه کشورمان است.
 
 
 
نايب رئيس كميسيون فرهنگي درباره فيلم يك خانواده محترم گفت: در جایی اعلام شده که کمیسیون فرهنگی مجلس با استماع توضیحات بیان شده در این خصوص قانع شده است اما ما قانع نشده‌ايم.
 
 
 
بخشي از جوابيه خانواده آيت الله هاشمي رفسنجاني در صحن علني امروز مجلس قرائت شد.
 
 
 
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با تکذیب خبری مبنی بر شکایت از دادستان تهران گفت: شکایتی صورت نگرفته و تنها نامه‌ای خطاب به دادستان برای توجه به حقوقی که در قانون اساسی برای نمايندگان در نظر گرفته شده، به امضا رسيده است.
 
 
 
"حميد رسايي"، نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در "نطق" جديد خود در صحن علني مجلس شوراي اسلامي گفت: برخي به دنبال نوشتن نامه بدون سلام ديگري به رهبري هستند.
 
 
 
يکي از نمايندگان هنگام نطق رسايي در مجلس به وي اعتراض کرد که اين امر باعث شد تا صحن در هنگام نطق عضو جبهه پايداري، کمي نا آرام باشد.
 
 
 
رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق امروز خود در جلسه علنی بهارستان با اشاره به حماسه بزرگ 9 دی گفت: ملت بزرگ ايران قدرت خود را به همه فرصت طلبان داخل و خارج با قيام بزرگي که عليه فتنه‌گران ملي‌گرا و منافقين داشتند، نشان دادند و با خواسته لايحه قصاص به ميدان آمدند تا حساب همه آنها را يکسره کنند.
 
 
 
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه مدارک مورد نیاز براي پيگيري پرونده باغ قلهک در مجلس هشتم جمع‌آوری شده است، گفت: موضوعاتی از این دست نباید مشمول مرور زمان شود.
 
 
 
رئیس جمهور در واکنش به انتشار خبری مبنی بر نامه دادستان کل کشور به وی برای دریافت اسامی تعدادي از بدهکاران بانکی گفت:‌ چنین نامه‌ای دریافت نشده است.
 
 
 
وزیر راه و شهرسازی گفت: ‌اکنون در مرحله فونداسیون و اسکلت ساختمان‌ها هستيم و طبق وعده تا پايان دولت دهم کار ساختمان‌هاي مسکن مهر به اتمام خواهد رسيد.
 
 
 
كارشناس مسائل سياسي گفت: اصلاح‌طلبان از شرايط كشور تحليل نادرستي دارند، و عدم تقيد، مسئوليت پذيري آنها نسبت به شعور مردم و مباني انقلاب اسلامي منجر به ادعاي تاثيرگذاري حضور اين جريان در انتخابات شده است.
 
 
 
سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي درباره فعاليت‌هاي تيم تدوين كننده برنامه انتخاباتي جبهه پايداري، گفت: طبیعتا ما نمی‌خواهیم یک قانون اساسی جدید بنویسیم اما باید در برنامه‌هایمان به نحوی عمل کنیم که گلوگاه‌های اثرگذار را بشناسیم و براي آن برنامه‌ريزي كنيم.
 
 
 
رئيس شرکت هواپيمايي ساها گفت: ساخت شبيه ساز پروازي در دنيا توسط تعداد کمي از کشورها انجام مي‌شود؛ تکنولوژي ساخت شبيه‌ساز پرواز بسيار پيچيده‌تر از فناوري ساخت هواپيما است که به‌حمدالله اين فناوري، امروز در ايران اسلامي وجود است.
 
 
 
فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران با اشاره به استفاده از همه توان نيروي دريايي در رزمايش تخصصي ولايت 91 گفت: ما هر تواني اعم از موشکي، زير دريايي، سطحي و پروازي را در اين رزمايش به کار مي‌گيريم.
 
 

سخنگوی وزارت خارجه ضمن بی‌پایه و مردود دانستن ادعاها و اتهامات مطروحه در بیانیه نشست 33 سران شورای همکاری خلیج فارس در منامه گفت: انتقال مسئولیت مشکلات داخلی کشورهای منطقه به خارج، نوعی فرار از واقعیت‌های موجود است و انتساب این مشکلات به خارج و یا روش‌های سرکوبگرانه، شیوه صحیحی برای پاسخگویی به مطالبات مردمی نیست.
 
 
رئیس قوه قضاییه گفت:‌ پیام و تاثیر این حماسه بزرگ، جاودان و تاریخی است و اکنون هم دشمنان داخلی و خارجی نظام می‌دانند که مردم انقلابی و با بصیرت ما همواره بیدار و هوشیارند و با کسانی که بخواهند با جنجال‌های سیاسی و فتنه‌گری‌ها از مسیر انقلاب و قانون اساسی عبور کنند، برخورد قاطع خواهد کرد.
 
 

شبکه انحرافی " عرفان حلقه " كه به رد آیات قرآن با دید به اصطلاح علمی، سوء استفاده از آیات قرآن به نفع ادعاهای انحرافی، تمسخر ظهور امام زمان (عج) و نفی مهدویت، اهانت به ائمه(ع) و ارزش قائل شدن برای دشمنان اهل بیت، شرک دانستن زیارت قبور ائمه(ع)، رد توسل به معصومین و ... مي‌پرداخت منهدم شد.
 
 

شنبه آينده دادگاه چهار متهم به زورگيري برگزار و ابعاد مختلف جرايم اين خلافكاران بررسي خواهد شد.
 
 
 
عضو کميسيون حقوقي مجلس گفت: دارندگان چک‌ها وصول نشده، مي‌توانند به بانک‌هاي ديگر مراجعه کرده و چک خود را وصول کنند.
 
 
معاونت پيشگيري از وقوع جرم قوه قضائيه طي چند روز اخير از اجراي طرح "قاضي مدرسه" در تمامي استان‌هاي کشور خبرداد و افزود: در اين طرح قضات وارد مدارس شده و دانش آموزان مي‌توانند در مورد انواع جرم و مجازات‌ها و راه‌هاي پيشگيري از آن مطلع شوند.
 
انتهاي پيام/
 
برچسب ها: متخلفین ، کمیسیون ، مذاکره ، مهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار