معتقدم ايفاي نقش و فعاليت در تئاتر به ارتقاي بازيگري ام كمك مي‌كند.

اميرعلي دانايي (بازيگر نقش "فرخ" در مجموعه "كلاه پهلوي") در خصوص حضورش در تئاتر "روياهاي رام نشده " در گفتگو به خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: تصميم گرفتم بعد از بازي در "كلاه پهلوي" فضاي تئاتر را با يك گروه خوب تجربه كنم.
وي ادامه داد: معتقدم بازي در تئاتر به ارتقاي بازيگري من بعد از حضور در مجموعه "كلاه پهلوي" كمك مي كند و به طور قطع فعاليت در اين عرصه موفقيت هاي زيادي را براي من به همراه خواهد داشت.
دانايي با اشاره به پيشنهادهاي بازيگري خود اظهار داشت: پيشنهادهاي زيادي براي بازي در عرصه سينما و تلويزيون داشتم كه بعد از گذشت مدت ها جذابيت متن زيباي نمايشنامه "رويا‌هاي رام نشده" به نويسندگي و كارگرداني "ايوب آقاخاني" و همچنين حضور بازيگران پيشكسوت و بزرگ عرصه تئاتر  در اين نمايش،‌ دليل حضور و بازي در "روياهاي رام نشده" بوده است.
دانايي با اشاره به مضمون تئاتر "روياهاي رام شده" گفت: تئاتر در يك قهوه خانه اتفاق مي افتد و من نقش خبرنگاري را بازي مي‌كنم كه به همراه همسر سابق خود و دوستش در اين قهوه خانه به بحث راجع به موضوعي مي‌پردازند.
وي خاطرنشان كرد: شروع تمرينات تيم تئاتر "روياهاي رام نشده" از 3 دي ماه سال جاري بوده و من به همراه ديگر بازيگران فعاليت خود را آغاز كرديم.
گفتني است؛ تئاتر روياهاي رام نشده به نويسندگي و كارگرداني ايوب آقاخاني بهمن و اسفند سال جاري در سالن سنگلج روي صحنه مي رود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.