سرمربي تيم تكواندو استيل البرز گفت: تكواندو كاران تيم ما با بي تجربگي خود شكست مي خورند اما هدف تيم حضور در جام باشگاهها آسيا است.

مرتضي كريمي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: در ليگ برتر امشال قول قهرماني نداديم زيرا با بازيكنان جواني در مسابقات شركت مي كنيم و ملي پوشان تيم قبلي را به تيم هاي ديگر واگذار كرديم.

وي گفت: خوشبختانه تا اينجاي مسابقات ليگ عملكرد خوبي داريم و فعلاً در مكان شوم قرار داريم و هر روز پيشرفت داريم اما به دليل عدم تجربه بازيكنان در برخي مسابقات بازنده شده ايم.

كريمي تصريح كرد: تيم شهرداري ورامين در مسابقات بين المللي جام فجر قهرمان شد در صورتيكه تيمش را با برخي ملي پوشان تقويت كرده بود و تيم استيل نايب قهرمان شد در صورتيكه اگر بي تجربگي بازيكنان نبود مي توانستيم مقام قهرماني را از آن خود كنيم.

وي ادامه داد: پنج نفر از جمع هشت تكواندو كار تيم براي نخستين بار در چنين ميداني مسابقه مي دادند و استرس بالايي داشتند به طوريكه در راند اول و دوم بازيها بازنده بودند همه اين موارد به دليل تجربه پايين بازيكنان بود ونه اينكه داوري ها بخواهد روي مسابقات تأثير داشته باشد.

كريمي گفت:  تيم جوان و با آتيه اي داريم كه امسال بايد خود را نشان دهد و براي سال آينده قهرمان شود تا بتواند جواز حضور در مسابقات جام باشگاههاي آسيا را كسب كند در واقع تمام هدف تيم همين است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار