اعضای تیم استقلال درحالی برای بازی های آینده خود آماده می شوند که شرایط برای این تیم بصورت متفاوتی پیش می رود و این مسئله اوضاع را برای اعضای این تیم تغییر داده است، آخرین اخبار استقلال را بخوانید.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال در خصوص اوضاع ایده آل این تیم اشاراتی داشتند اما اعلام کردند که این موضوع برای این تیم حائز اهمیت است زیرا پس از برد و پیروزی مقابل آلومینیوم هرمزگان نیز آبی ها از داوری و اتفاقاتی که رخ داد شکایت کرده تا شرایط را به نفع خود پیش ببرند.

اعضای مسئول در تیم استقلال معتقدند که شرایط باید به نفع آنها پیش برود زیرا در صورتی که این چنین نباشد آنها نمی توانند در این خصوص به نتیجه ایده آلی برسند و حق آنها ضایع می شود زیرا اعضای این تیم در بازی با حریف در نهایت پیروز شده و با دو گل توانستند حریف خود را با شکست روبرو سازند این موضوع عاملی است که اوضاع برای آبی ها تغییر کند و شرایط به طور دیگری پیش برود.

گفتنی است، اعضای تیم استقلال به نحوه قضاوت فغانی اعتراض داشتند و اعلام کردند بدلیل اینکه بازی در زمین حریف برگزار می شود شرایط طور دیگری پیش می رفت که به نفع استقلال بود داور شرایط را تغییر داد و طوری برخورد کرد که به ضرر استقلال باشد زیرا ضربه پنالتی که روی ایمان موسوی انجام شد، گرفته نشد و گل سالمی که توسط آرش برهانی مهاجم ذخیره تیم به ثمر رسید نیز مورد پذیرش واقع نشد و شرایط برای این تیم تغییر کرد.

**جشن تولد مربی استقلال با کادوی ویژه فتح اله زاده

اعضای تیم استقلال پیروزی شیرینی را در مقابل حریف خود بدست آوردند و این درحالی است که شرایط برای این تیم متفاوت است، زیرا اعضای تیم استقلال با اوضاعی متفاوت اولین پیروزی خود را در مقابل آلومینیوم بدست آوردند و این شرایط بصورت ایده آل پیش رفت زیرا اعضای تیم استقلال به این پیروزی نیاز داشتند.

براساس این گزارش، اعضای تیم استقلال شادی و خوشحالی خود را پس از پیروزی در این بازی تکمیل کردند و شرایط را به نفع خود تغییر دادند زیرا پس از بازی جنش تولد کریم بوستانی انجام شد و این مربی با اوضاعی خاص و پس از برد تیمش توانست، مراسم تولد خود را جشن بگیرند.

این درحالی است که آبی ها در این مراسم به وی تبریک گفتند و بوستانی نیز قول یک کادوی ویژه را از مسئولان استقلال و امیر قلعه نوعی دریافت کرد.

گفتنی است، اعضای تیم استقلال اعلام کردند که شرایط برای این تیم طوری است که پس از پیروزی اعضای این تیم مقابل حریف زمان مناسبی برای برگزاری جشن و مراسم خوشحالی است و آبی ها حتی به مربی خود قول دادند که پاداش ویژه ای را برای وی در نظر گرفتند که بزودی به این مربی پرداخت می کنند تا این مربی با خیالی آسوده از جشن تولد و افزایش سن خود لذت ببرد و پاداشی ویژه را دریافت کند./آق
برچسب ها: بسته ، خبری ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار