صالحی گفت: بعدازظهر امروز رای نهایی دو تیم پیکان و راه آهن اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رییس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت : با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است اعضای کمیته امضای حکم را انجام و دبیر کل در صورت ابلاغ و اجازه این حکم تا بعدازظهر امروز رای صادر شود.

صالحی در ادامه افزود: از فدراسیون ترکیه و باشگاه اسپور استعلام هایی را انجام داده بودیم اما این استعلام ها به دست ما نرسیده بود اما پنج شنبه هفته گذشته این استعلام ها برای ما ارسال شد و این پرونده را در روند قرار داده بودیم و انشالله امروز حکم تایپ و صادر می شود.



مقصر اصلی کیست؟
صالحی در خصوص مقصر اصلی رای صادره گفت: وقتی کمیته استیناف به رایی که از سوی کمیته انضباطی صادر میشود تصمیم گیری می کند می بینیم که در آیین نامه این حکم قطعی است. اما زمانی که تجدید نظر خواهی ویژه را خود آیین نامه قرار می دهند خیلی جالب است که در بند 2 ماده 51 این مدت زمان را یک سال تعیین می کنند. فرض کنید که باشگاه راه آهن 6 ماه دیگر اعتراض خود را اعلام می کرد در آن صورت چه اتفاقی در آن زمان رخ میداد و آیا واقعا باز هم کمیته استیناف مقصر بود ؟

به صورت کلی ما مقصر در تاخیر به جود آمده نیستیم و این شیوه آیین نامه است و گرنه حکم ما در همان روز که صادر شد قطعی بود و این امتیازی است که آیین نامه داده و مطمئن باشید روز گذشته با توجه به اینکه روز تعطيل بود اما تمامی اعضا به مدت چهار ساعت تشکیل جلسه دادند تا این موضوع سریع تر رسیدگی شود.


حکم قانونی صادر می شود
 رییس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره قاطعیت حکم نهایی بیان کرد: امضای حکم را اعضای کمیته انجام می دهند و دبیر کل دستور ابلاغ را صادر و در صورت اجازه حکم امروز بعد از ظهر اعلام می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار