پژوهشگر موسسه کیهان گفت: عناصر کارگزاران و حلقه نفوذی دولت را یک سرویس خارجی بر اساس یک تئوری کلان اداره می‌کند و هر دو در پازل دشمن توپ می‌زنند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد پیام فضلی نژاد در همایش شورای نگهبان در مشهد افزود:کارتل مطبوعاتی حلقه نفوذی دولت را همان کارگزاران رسانه ای جریان فتنه پس از انتخابات تشکیل میدهند.

نویسنده کتاب ارتش سری روشنفکران افزود: حلقه انحرافی- نفوذی دولت در پازل فتنه گران بازی میکند و سبب ورود تفکر سرمایه داری و کارگزاران و فتنه گران به بدنه مدیریت کشور شده است.

فضلی نژاد با بازخوانی تاریخچه تاسیس حزب کارگزاران گفت: هم عناصر کارگزاران و هم عناصر حلقه نفوذی دولت را یک سرویس خارجی بر اساس یک تئوری کلان اداره میکند و هر دو در پازل دشمن توپ میزنند.

پژوهشگر موسسه کیهان با تاکید بر نقد دلسوزانه و منصفانه و مومنانه گفت: رییس قوه مجریه گویی یک کودتای ایدئولوژیک کرده و شگفت انگیز است که احمدی نژاد جدیدی متولد شده است و علی الظاهر باید نگاه های خود را به ایشان بازتعریف کنیم.

وی اظهار داشت: پایگاه های دشمن در مطبوعات، مدیریت رسانه ای دولت را قبضه کرده اند.

نویسنده "شوالیه های ناتوی فرهنگی" گفت: مهندسی معکوس شورش، تئوری جدید براندازی از درون است که نقشه راه آن اتصال شبه شورش های بورژوازی در مرکز به شورش های حاشیه است و تمرکز اصلی، عملیات غیرمرکبار اقتصادی برای ایجاد نارضایتی در حاشیه ها و طبقات فرودست اقتصادی است. جریان فتنه و حلقه انحرافی دو نیروی مکمل این پازل ضدامنیتی هستند.

فضلی نژاد افزود: با تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به زودی شاهد ثبات اقتصادی و مدیریتی کارآمدی خواهیم بود.

نویسنده پرفروش ترین کتاب سیاسی سال ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری ١٣٩٢ آرایش تجربه نشده ای خواهد داشت و تیر خلاص را به معارضان با مکتب اسلام ناب خواهد زد. /س


برچسب ها: پژوهشگر ، موسسه ، کیهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.