فرمانده نيروي دريايي ارتش از استقرار انواع زيردريايي، ناوشکن و ناو موشک‌انداز در مناطق عملياتي رزمايش ولايت 91 خبر داد و گفت: امروز به تمرين انواع مختلف تيراندازي مي‌پردازيم.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، امير دريادار حبيب الله سياري از استقرار  انواع زيردريايي، ناوشکن و ناو موشک‌انداز در مناطق عملياتي رزمايش ولايت 91 خبر داد و افزود: امروز در روز دوم رزمايش تمرينات مختلفي به صورت همزمان انجام خواهد گرفت.

وي ادامه داد: اين تمرينات شامل انواع تيراندازي سطح به سطح، سطح به هوا،‌ نشست و برخواست بالگردها و تمرينات مربوط به زيردريايي‌ها خواهد بود.

فرمانده نيروي دريايي ارتش با اشاره به آمادگي کارکنان اين نيرو گفت: نيروي انساني با داشتن روحيه، نشاط، ايمان و اعتقاد به انجام اين کار بزرگ (برگزاري رزمايش) با شور و نشاط هرچه تمامتر در همه عرصه‌ها حضور مي‌يابند و موضوع آمادگي نيروها براي ما از اهميت بالايي برخوردار است.

دريادار سياري در ادامه تاکيد کرد: به لطف خدا و با تدابير رهبري و تلاش کارکنان نيروي دريايي ارتش، همه يگان‌ها اعم از زيرسطحي‌ها، ناوشکن‌ها و ناوهاي موشک‌انداز از وضعيت خوبي برخوردارند و اميدواريم که يک رزمايش بسيار خوب و با هيجان داشته باشيم که نتايج مطلوبي را به همراه دارد.

گفتني است، رزمايش تخصصي ولايت 91 از ديروز(جمعه) در محدوده شرق تنگه هرمز تا مدار 18 درجه شمالي به وسعت بيش از يك ميليون كيلومتر مربع از آب‌هاي آزاد، آغاز شده و به مدت 6 روز ادامه خواهد داشت.

انتهاي پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار