بیمارستان امام سجاد (ع) در کربلای معلی با 94 درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، مهدی رضایی نسب افزود: با توجه به پیگیریهای صورت گرفته به زودی شاهد افتتاح بیمارستان 120 تختخوابی امام سجاد (ع) خواهیم بود.

وی ادامه داد: ساخت بیمارستان در ماه‌های اخیر سرعت قابل ملاحظه ای یافته است به نحوی که باپیشرفت فیزیکی 94 درصد در مراحل نازک کاری و اتمام ساخت قرار داریم.

رضایی نسب تاکید کرد: در زمان حاضر تمرکز ما بیشتر بر روی خرید تجهیزات قرار دارد و تاکنون حدود 35 درصد از لوازم و تجهیزات موردنیاز را خریداری کرده ایم.

مسوول کنترل پروژه بیمارستان امام سجاد(علیه السلام) در مورد نوع تجهیزات تهیه شده است، گفت: به طور کلی از 17 بخش بیمارستان ما برای بخشهای اتاق عمل رادیولوژی و ارتوپدی، کودکان ، زنان و زایمان، MRIستهای معاینه بخش عمومی و سردخانه تجهیزات را تهیه کرده ایم.

وی گفت: در کنار این بخشها خرید تختهای بیمارستانی ولوازم امحاء زباله هم صورت گرفته که همگی از طریق منابع مالی ستاد بازسازی تامین شده است.

خاطرنشان می شود؛ بیمارستان 120 تختخوابی امام سجاد (ع) با 17 بخش مختلف ازجمله دندانپزشکی ، اطفال ، چشم پزشکی ، زنان و زایمان ،ناباروری ،پاتولوژی،پوست، اورتوپدی، گوش ،حلق و بینی،واحد CCUوICU،آندوسکوپی و کولونوسکوپی، اتاقهای عمل، بستری اورژانس و غیره برای رفاه حال زائرین و مجاورین حرمهای شریفه در کربلای معلی از سال 87 در فهرست پروژه های اجرایی ستاد قرار گرفته است./ف

برچسب ها: فیزیکی ، پیشرفت ، سردخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار