در بيانيه انجمن اسلامي دانشجويان متحد دانشگاه آزاد واحد کازرون به مناسبت 9دي آمده است، نهم دي 88 نشان داد كه جمهوري اسلامي ايران مردمي‌ترين نظام سياسي در جهان معاصر است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ انجمن اسلامي دانشجويان متحد دانشگاه آزاد واحد کازرون در گراميداشت 9دي بيانيه‌اي به شرح زير صادر کرد.

سال 1388 در تاریخ ایران اسلامی برگ زرینی خواهد بود که همانند نگین انگشتری در کتاب تاریخ این مرز و بوم خواهد درخشید.  حضور پررنگ همه اقشار در انتخابات ریاست جمهوری که تجلی‌گر اراده آزاد شهروندان و همچنین وحدت ملی و انسجام اسلامی و پیوند ناگسستنی ملت و انقلاب اسلامی بود بر جهانیان آشکار شد. پيوند عميق و ناگسستني مردم ايران با دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضور متعهدانه و موثر در صحنه هاي دفاع از آرمان ها و دستاوردهاي آن در طول بيش از سه دهه گذشته، نشانگر آن است كه جمهوري اسلامي ايران، مردمي‌ترين نظام سياسي در جهان معاصر است.

ملت ايران در روند تثبيت انقلاب و پيشرفت نظام، و احترام به آموزه های دینی اسلام عزیز نمونه و الگو بوده و همواره در مواجهه با تهديدات و پستی بلندی‌هاي سي و چندساله اخیر ، افتخارآفريني و حماسه سازي ها كرده است و همواره فرمایش حکیمانه رهبر کبیر انقلاب که فرمودند: "محرم و صفر است كه اسلام را زنده نگه داشته است. اگر بخواهيد نهضت شما محفوظ بماند بايد اين سنت ها را حفظ كنيد." ، بيانگر اين واقعيت بود كه انقلاب اسلامي ملت بزرگ ايران برگرفته از آموزه‌های اسلامی و عبرت‌هاي عاشورای حسینی است. از این رو دشمنان قسم خورده این مرز و بوم این محبوبیت و پیوند ها را شکستی بر خود تلقی کرده  و با سرمایه گذاری‌های فراوان سعی بر جبران شکست نموده و تحریک و هدایت اندکی فریب خورده را برگ برنده‌ای برای نقشه های شوم و کودکانه خود قلمداد می کنند.

و اما کمتر کسی می تواند اهانت آن اندک فریب خوردگان به عاشورای حسینی در سال 88 را فراموش نماید و نیز کمتر کسی می تواند حمایت و خروش آتشفشان گونه ملت غیور و مسلمان ایران در حماسه 9 دی 88 که در محکومیت به واقعه ی اهانت به عاشورای حسینی که در گوشت و خون مردم این مرز و بوم اجین بوده و خواهد بود را فراموش نماید .

حضور عظيم و خروشان مردم در 9 دي 88، كه يك بار ديگر خاطره روزهاي انقلاب و روحيه همبستگي و همدلي براي حفظ اصول اسلامی و تثبيت اهداف انقلاب را زنده كرد، به فراخوان شخص، حزب و نهادي وابسته نبود، حركتي خودجوش برگرفته از همان معرفت ديني و بصيرت انقلابي ملت هوشمند ايران بود. همانگونه که ملت ایران اسلامی از دیدگاه امام خمینی(ره) که این گونه عنوان فرمودند: "من با جرأت مدعی هستم که ملت ایران در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله و کوفه و عراق در عهد امیر المؤمنین و حسین بن علی  علیهم السلام  می باشند". الحق والانصاف که این ملت همان ملتی هستند که امامشان فرمودند. امروزه می بینیم که ملت ایران با کمال شوق و اشتیاق چه فداکاری ها می کنند و چه حماسه ها می آفرینند . و این ها همه از عشق و ایمان سرشار آنان است به خداوند متعال و اسلام و حیات جاویدان ، تنها انگیزه آنان ایمان و اطمینان به غیب و عشق به ولایت است . و این رمز موفقیت و پیروزی در ابعاد مختلف ملت و انقلاب اسلامی است .

بدینوسیله ما اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان متحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون به نمایندگی از طرف جمع کثیری از دانشجویان ایران اسلامی که همواره یار و یاور انقلاب بوده و هستند ، اعلام انزجار دوباره خود را در اهانت به عاشورای حسینی در سال 88 اعلام نموده و حماسه 9 دی را که بیانگر وحدت ملی و انسجام اسلامی ملت غیور ایران اسلامی بود را نشانه شکست بدخواهان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی ایران دانسته و از آنان می خواهیم که از خواب غفلت بیدار شده و دست از خصومت علیه ملت ایران برداشته و از اشتباهات و خیانتهایشان اعلام برائت نمایند، زیرا تاریخ گواه آن بوده که در پس هر خیانت و بدخواهی ، ملت ایران با بصیرت و هوشیاری مثال زدنی آن تهدید را به فرصتی در راستای وحدت ملی تبدیل نموده و نقشه های شوم آنان را نقش بر آب نمودند و چه متناسب به نظر می رسد : "عدو خود سبب خیر گردد اگر خدا خواهد ."

نهم دی ماه یکهزار و سیصد و نود و یک/ شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان متحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار