آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از سفر به شیراز ساعت 10 صبح امروز در ورزشگاه درفشی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  تمرین تیم پرسپولیس با صحبت های یحیی گل محمدی آغاز شد و دراین تمرین  که پشت درب های  بسته برگزار شد تنها 4 هوادار پرسپولیس حضور داشتند.
 
پس از صحبت های  گل محمدی با بازیکنان پرسپولیس آقا وسط بازی کردند و بعد از آن تمرین حمله به دفاع و حرکات تاکتیکی برای بازی فردا با فجر سپاسی  را مرور کردند و ساعت 10:30 دقیقه با سرد کردن  تمرین به پایان  رسید .

کاروان پرسپولیس پس از تمرین راهی هتل المپیک شد تا بازیکنان تیم سرخپوش تهرانی ناهار را صرف کرده و راهی فرودگاه  شوند و ساعت 13:30 دقیقه به سمت شیراز پرواز کردند.

 اردوی پرسپولیس در شیراز در هتل هما خواهد بود. تنها مصدوم  پرسپولیس برای این بازی محمد قاضی و مصدومیت سید جلال حسینی و  امیر حسین فشنگچی بهبود یافته و می توانند مقابل فجر سپاسی به میدان بروند.

قاضی در تمرین امروز  به صورت اختصاصی تمرین کرد.
 
وجیه اله چمشه سری پزشک پرسپولیس  در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان تهرانی اعلام کرد که روند بهبودی محمد قاضی چشمگیر بوده و 10 روز دیگر  می تواند برای پرسپولیس  بازی کند.
 
تولد نیلسون دروازه بان خارجی پرسپولیس 2 روز قبل بود و قرار است باشگاه پرسپولیس جشن تولد او را در شیراز برگزار کند.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد برای بازیکنان خارجی اش و ادموند بزیک آنالیز ور تیم جشن کریسمس را در شیراز برگزار کند.
 
مربی گلرهای جدید پرسپولیس هم بعد از بازی با فجر سپاسی کارش را آغاز خواهد کرد.

در پایان این تمرین سرمربی سرخپوشان اسامی 19 بازیکن را اعلام کرد که به شرح زیر است:

مهدی مهدوی کیا، علی کریمی، نیلسون جونیور، رضا نورمحمدی، سید جلال حسینی، محسن بنگر، عادل کلاه کج، کریم انصاریفرد، غلامرضا رضایی، حسین ماهینی، محمد نوری، نقی زاده، فرشاد احمدزاده، امیر حسین فشنگچی،
هادی نوروزی، افشین خانزاده، رضا حقیقی، مارکو پروویچ و رضا محمدی.

بازیکنان پرسپولیس پس از تمرین راهی هتل شدند تا پس از صرف ناهار به فرودگاه منتقل شوند.


چشمه سری: کلینیک فیزیوتراپی فیفا هزینه های ما را کاهش می دهد

  وجیه اله چشمه سری پزشک پرسپولیس  اظهار داشت: فیفا در اقدامی جالب تصمیم گرفته کلینیک فیزیوتراپی در ایران دایر کند که این کار خیلی به نفع باشگاه ها خواهد بود چرا که سطح پزشکی باشگاه ها را بالا برده و می توانیم از دانش روز فوتبال جهت درمان بازیکنان استفاده کنیم.

 وی افزود: فیزیوتراپی و درمان مصدومیت بازیکنان کلی پول می دادیم اما با این اقدام فیفا بسیار از هزینه های باشگاهها برای درمان فیزیوتراپی کم می شود ضمن اینکه کیفیت کار هم بالا می رود.

 چشمه سری در پایان گفت: امیدوارم کلینیک فیزیوتراپی فیفا در ایران هر چه زودتر افتتاح شود تا بتوانیم از امکانات آن درجهت درمان بازیکنان  و ارتقای سطح پزشکی  استفاده کنیم./آق

برچسب ها: آخرین ، تمرین ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار