رضا عنايتي مهاجم تيم مس کرمان که تاکنون 4 گل سه امتيازي در بازي هاي اين تيم انجام داده به تنهايي 12 امتياز به حساب تيمش واريز کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، رضا عنايتي مهاجم تيم مس کرمان شايد در اين دوره از ليگ برتر يکي از مفيدترين مهاجمان ليگ براي تيم خود باشد.

عنايتي 5 گل براي تيم مس کرمان به ثمر رسانده است که از ميان آنها 4 گل سه امتيازي بوده است، يعني 12 امتياز تنها به علت گل هاي وي به حساب تيم مس کرمان واريز شده است، البته يک امتيازي ديگر با گل دوم عنايتي و کسب نتيجه تساوي در يکي از ديدارها به حساب مس کرمان واريز شد.

عنايتي در ديدار مقابل تيم فولاد خوزستان در اهواز در هفته پنجم ليگ يک گل سه امتيازي به اين تيم خوزستاني زد.

همچنين در هفته پانزدهم ليگ برتر عنايتي در مقابل تيم فجر سپاسي شيراز يک گل سه امتيازي ديگر به ثمر رساند.

گل سه امتيازي بعدي در هفته شانزدهم و در مقابل تيم گهر دورود به ثمر رسيد و در هفته هجدهم که به تازگي آن را پشت سر گذاشته ايم نيز عنايتي با تک گلش به سپاهان سه امتياز ديگر به حساب تيمش اضافه کرد.

البته عنايتي در هفته هشتم و مقابل تيم سايپا نيز بازي 2-1 باخته از حريف را با گل خود به تساوي کشيد تا يک امتياز هم در آن ديدار نصيب مسي ها شود يعني در مجموع 4 برد سه امتيازي و يک تساوي يک امتيازي که در کل 13 امتياز براي مسي ها به ارمغان آورد.

مس کرمان در حال حاضر با 27 امتياز در رتبه هفتم جدول قرار دارد و يعني تقريبا نيمي از امتيازات خود را مديون عنايتي است شايد براي همين باشد که مسي ها حاضر نشدند رضا عنايتي را به تيمي بدهند چرا که معلوم نبود اگر وي در تيم مس حضور نداشت اين تيم چه امتيازي کسب کرده بود.

رضا عنايتي از آن دست مهره هايي است که در کمال آرامش و خونسردي براي تيمش جانانه مي جنگد، اگرچه در نيم فصل نقل و انتقالات به علت مشکلات شخصي و خانوادگي امکان داشت هر لحظه عنايتي از تيم کرماني جدا شود ولي با اصرار و پافشاري مسئولان مس وي در کرمان ماندني شد.

ديدار هفته اول نيم فصل دوم نقل و انتقالات نيز که مصاف تيم کرماني با صدرنشين جدول مسابقات بود با تک گل عنايتي به پايان رسيد تا مهاجم تمام نشدني مس را دوباره به رخ کساني بکشد که روزها پيش با ادعاهايشان دل وي را شکستند.

* نگاهي به آقاي گلي عنايتي

عنايتي تاکنون سه بار موفق شده است به عنوان آقاي گلي ليگ دست پيدا کند، در اولين دوره ليگ برتر رضا عنايتي از تيم ابومسلم موفق شد با 17 گل زده اولين آقاي گل تاريخ ليگ برتر شود، در چهارمين دوره از ليگ برتر نيز دوباره رضا عنايتي از تيم استقلال تهران توانست با 20 گل زده به عنوان آقاي گلي ليگ دست پيدا کند.

وي سال بعد و در پنجمين دوره ليگ نيز با تيم استقلال و با 21 گل زده توانست به عنوان آقاي گلي دست پيدا کند./آق
برچسب ها: عنایتی ، گل ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار