مخاطبان در تماس با واحد 162 از سانه ملي به خاطر توليد و پخش برنامه هاي در خور نهم دي روز پيوند مجدد مردم با ولايت قدرداني كردند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي ، در شب و روز گذشته مخاطبان زيادي در تماس با واحد ارتباط با مخاطبان اداره كل روابط عمومي ضمن استقبال از پخش برنامه هاي جذاب با موضوع 9دي از تلاش هاي دست اندر كاران اين برنامه ها تشكر كردند.
براساس تماسهايي كه با واحد امور مخاطبان(162)اين سازمان گرفته شده مخاطبان در بيشتر اظهار نظر هاشان از پخش برنامه هاي سياسي ، تحليل ها ، برنامه هاي مستند توليدي و خبري درباره فتنه 88 و  فيلم هاي توليد شده در اين باره رضايت داشته اند . بسياري از تماس گيرندگان از فضا سازي و شيب درست تبليغات رسانه ملي در باره حماسه 9 دي قدرداني و اين اقدامات را در جهت روشنگري براي جامعه ارزيابي كرده اند . سازمان صدا و سيما علاوه بر برنامه هاي توليدي ، ميزگرد ها ، گفتگو ها و برنامه هاي ويژه نهم دي سه فيلم تلويزيوني را براي شبكه‌هاي يك ، دو و سه تلويزيون با موضوع 9 دي‌ماه روي آنتن برد . «مسير روشن» كه گروه فيلم و سريال شبكه اول آن را توليد كرده است ،  «فاصله كانوني» كه از شبكه سه پخش ‌شد و  «ابابيل» كه  يكي ديگر از فيلم‌هاي تلويزيوني مربوط به حماسه 9 دي‌» بود و از شبكه دوم سيما پخش شد .از ميان اين فيلمها نيز ابابيل درصد بيشتري از رضايت مخاطبان را به خود اختصاص داده است .
رسانه ملي براي بزرگداشت حماسه 9 دي ، بيش از 370 ساعت برنامه توليد و پخش كرد ./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار