با نزدیک شدن به پایان تحقیقات بر جسد یاسر عرفات سران صهیونیسم که انگار از نتیجه کار خود باخبرند شروع به فرافکنی کرده و دیگران را متهم به قتل عرفات می کنند

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العرب الیوم، یکی از روزنامه های صهيونيستي گزارش مستندی را منتشر کرد که بر اساس آن در حالی که هنوز نتیجه تحقیقات بر جسد یاسر عرفات مشخص نشده و حتی در صورت مشخص شدن هنوز منتشر نشده سران امنیتی رژیم صهیونیستی به تکاپو افتاده و با تایید ضمنی قتل عرفات برخی از آنان قاتل را "معمر قذافی"، برخی "حماس" و برخی "پیری" معرفی می کنند.

به هر صورت این دست و پا زدن سران صهیونیست مشکوک به نظر می رسد به ویژه اینکه آنان خوب می دانند با موفقیت فلسطین در سازمان ملل متحد در صورت تایید قتل عرفات سران فلسطین می توانند رژیم صهیونیستی متهم کرده و به قفس جنایات بین الملل بکشانند.

روزنامه صهيونيستي "معاریو" نیز با انتشار اخباری مشابه نوشت: اینکه هنوز وجود ماده پلوتونیوم بر لباس عرفات تایید نشده دفاع قبل از اتهام سران رژیم صهیونیستی را مسخره و مشکوک جلوه می دهد.

گفتنی است به محض شروع تحقیقات در خصوص مرگ یاسر عرفات سران صهیونیست به شکلی مضحک شروع به فرافکنی کرده و حتی نتایج تحقیقات آزمایشگاهی را نیز پیشاپیش زیر سؤال بردند! البته طبیعی است که سرکردگان ترور دست به یک چنین اقداماتی بزنند چرا که بر تمام دنیا اثبات شده است که رژیم صهیونیسم در اجرای روش های مختلف ترور ید طولایی دارد به ویژه اینکه تاریخ نیز تجربه موساد در ترور شخصیت ها توسط مواد سمی را اثبات می کند.

دست و پا زدن سران صهیونیست بی فایده است، اکنون فلسطین به عنوان یک دولت به رسمین شناخته شده و می تواند با متهم کردن اسرائیل سران این رژیم را فلج کند و همین امر باعث شده تا بوی ترس در اظهارات اشخاصی مثل شائول موفاز و آوی دیختر و ... به مشام برسد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار