مسئول تیم های پایه بسکتبال دانشگاه آزاد با اشاره به قهرمانی تیم های پایه باشگاه در رده های مختلف گفت: کار خوبی را در رده های پايه شروع کردیم که در نهایت با آن تیم بزرگسالان را تغذیه می کنیم.

عاشور گل محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اشاره کرد: شب گذشته با پیروزی 73 بر 37 تیم نوجوانان باشگاه در فینال دسته دوم تهران به دسته یک صعود کردیم و این هفته فینال جوانان را در پیش داریم پیش از این هم تیم نونهالان باشگاه در دسته برتر قهرمانی شده بود.

وی ادامه داد:  کارهای خیلی خوبی را در بخش پایه شروع کرده ایم که امیدوارم به زودی با استفاده تیم بزرگسالان باشگاه از بازیکنان این رده ، کارهایمان نتیجه دهد ما حتی تیم امید هم داریم که بیشتر  بازیکنان آن درگیر بازیهای بزرگ سالان هستند ضمن اینکه وحید دلیر زهان علاوه بر تیم اصلی در تیم جوانان  هم حضور دارد.

وی ادامه داد: پیش از این هم به صورت جسته و گریخته در مسابقات مختلف شرکت می کردیم اما به طور جدی از سال  قبل فعالیت پایه را شروع کردیم پیش از این باشگاه مهرام هم در تهران در رده های سنی پایه به کار می پرداخت.

مربی سابق تیم بزرگسالان دانشگاه آزاد تاکی کرد: فعالیت من در تیم عشق آباد بعد از جام باشگاه های آسیا تمام شد پس از آن هم سفری دو هفته ای به ترکمنستان داشتیم و قرار شد با شروع لیگ این کشور در سال آینده به تیم بلبنت برگردم.

وی افزود: لیگ ترکمنستان برای اولین بار در سال جدید میلادی تشکیل می شود و به زودی برنامه ریزی های آن انجام می گیرد تا ظرف چند ماه آینده مسابقات را آغاز کنند./آق





برچسب ها: مسئول ، تیم های ، پایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار