جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت:ایران در زمینه پلیس سایبری از کشورهای موفق جهان است به گونه ای که قدرت کشف ایران 60 در صد در سال بوده در حالی که این رقم در کشورهای موفق دنیا 21 تا 25 درصد است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان ؛ سردار سرتیپ احمد رضا رادان عصردیروزدر جمع خبرنگاران با بیان اینکه با ورود پلیس به فضای مجازی  برخی از اقدامات مجرمان فضای سایبری قبل از اجرا متوقف شد که ازجمله آنها جلوگیری این  پلیس از ورود به سیستم بانکها و بازگشایی رمز است.
 وی آموزش به کسانی که به مردم ومشتریان خود در این فضا سریس می دهند را از دیگر اقدمات پلیس فتا عنوان کرد و افزود: بالابردن در جه های امنیتی ، مدل های عدم دسترسی مجرمان از جمله این آموزش ها است.
سردار سرتیپ رادان پلیس تبادل اطلاعات در همدان را یکی از پلیس های برجسته و فعال  در کشورعنوان و خاطرنشان کرد:  فرماندهی انتظامی استان همدان در همه امور رتبه3 رادر کشور به خود اختصاص داده است .
وی همچنین با اشاره به اینکه راهنمایی و رانندگی و کلانتری و پاسگاه ها بیشترین میزان شکایت مردمی را به خود اختصاص دادند گفت: این ارگان ها بیش از دیگر پلیس های تخصصی با مردم سر و کار دارند با این وجود برگزاری کلاس های استاندارد سازی اخلاق و تعالی رفتار کارکنان ناجا موجب کاهش روز افزون میزان شکایت از کارکنان این مجموعه ها شده است./ع
برچسب ها: جانشین ، فرمانده ، موفق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.