معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: هم اكنون تعداد 144باب بیمارستان كوچك و بزرگ با مجموع 24هزار تخت در كشور در حال احداث است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ محمدجعفر علیزاده امروز در حاشیه ی بازدید از طرح در حال اجرای بیمارستان 120تخت خوابی شهرستان پارس آباد افزود: از این تعداد، 59 بیمارستان با پنج هزار و 500تخت و مجموع اعتبار حدود هفت هزار و 500میلیارد ریال جزو طرح های مهر ماندگار است كه باید تا پایان دوره دولت دهم به بهره برداری برسند.

وی گفت: امسال بیش از 20 باب بیمارستان در كشور افتتاح شده و تعداد 9 باب بیمارستان بزرگ با حدود یك هزار و 700تخت از جمله بیمارستان های 320تختخوابی سمنان، 220تختخوابی دامغان و 250تختخوابی خرم آباد، كه هم اینك در مرحله ی تجهیز قرار دارند در دهه ی فجر امسال افتتاح می شوند.

علیزاده ساخت سالن مركز همایش های بین اللملی تهران را شاه بیت همه طرحهای امسال عنوان کرد و افزود: این سالن ظرف شش ماه احداث و به بهره برداری رسید.

وی احداث و تكمیل ساختمان 13اداره كل با 18هزار مترمربع زیربنا در مراكز استان ها را از از اقدامات بزرگ دولت در زمینه ی احداث ساختمان دولتی در سال 91اعلام كرد و گفت: در همین زمینه ، عملیات ساخت دو باب فرهنگستان نیز به اتمام رسیده و در مرحله ی رفع نقص قرار دارند كه به زودی شاهد افتتاح این فرهنگستان ها خواهیم بود.

گفتنی است؛ طرح بیمارستان 120تختخوابی پارس آباد از مصوبات مهم سفرهای استانی هیات دولت در این شهرستان است كه هم اكنون با حدود 70درصد پیشرفت فیزیكی در دست اجراست. /ع

برچسب ها: اردبیل ، احداث ، بیمارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.