به گزارش
سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي شرکت قطارهاي مسافري رجاء، بر اساس اين نظرسنجي بيشترين رضايت مسافران از وضع ظاهري داخل سالن با 86 درصد و کمترين رضايتمندي از وضع کيفيت محصولات غذايي ارائه شده در قطار با 49 درصد بوده است.
در اين نظرسنجي ميزان رضايتمندي از وضع صندلي ها 76 درصد، کم بودن سروصدا در داخل واگن 80 درصد و رضايتمندي از رفتار و عملکرد مهماندار 81 درصد و رئيس قطار 64 درصد بوده است.
طبق اين گزارش رضايت کلي مشتريان از وضع سرويس بهداشتي 64درصد، وضع کارکرد سيستم صوتي و تصويري 70 درصد و وضع آب آشاميدني 77 درصد بوده است.
59 درصد مردم در اين نظرسنجي از نحوه و زمان اعلام پيام و اطلاع رساني در قطار و 74 درصد نيز از وضع کارکرد تهويه اعلام رضايت کردهاند./عب