صنعت بافندگی و جوراب‌بافی در استان را یکی از بهترینهای کشورمحسوب می شود که در حال حاضر بعد از تهران رتبه دو کشوری را در این صنعت بخود اختصاص داده است. و می تواند گسترش این صنعت در اشتغالزائی سهم بسزایی ایفاء كند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان ،بدنبال بررسی و رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی استان گروهی از اعضاء صنایع نساجی و پوشاک در محل اتاق زنجان گرد هم آمدند تا راهکارهای مناسبی جهت حل مشکلات این صنعت بیابند.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان در این دیدار با اشاره به نقش و اهمیت اقدام متشکل گفت :اتاق های شهرستانها بعنوان پارلمان بخش خصوصی همواره تامین منافع فعالان اقتصادی را در راستای رشد و توسعه استانها با اولویت مورد توجه و پیگیری قرار می دهند در حال حاضر بدلیل نوسانات نرخ ارز واحدهای تولیدی با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کنند.

کلانتری عضو هیات رئیسه اتاق نیز ارائه نرخهای متفاوت جهت مراودات مواد اولیه و همچنین محاسبه مالیات بر ارزش افزوده برحسب ارز مبادله را از مشکلات واحدهای تولیدی عنوان کرد.

این مقام مسئول که از صاحبان واحدهای صنایع نساجی و پوشاک نیز است ،صنعت بافندگی و جوراب‌بافی در استان را یکی از بهترینهای کشور عنوان کرد و گفت: زنجان در حال حاضر بعد از تهران رتبه دو کشوری را در این صنعت بخود اختصاص داده است و می تواند گسترش این صنعت در اشتغالزائی سهم بسزایی ایفاء كند.

گفتنی است ،جمیلی در پایان این نشست از اعضاء این انجمن خواست گزارش ویژه ای از وضعیت صنایع نساجی تهیه و پیشنهادات خود را در خصوص حل مشکلات موجود در این صنعت به اتاق ارائه نمایند همچنین این مقام مسئول از تشکیل جلسه ای با مقامات در خصوص این صنعت در آینده خبر داد./ب


برچسب ها: صنعت ، بافندگی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.