مسعود پزشکیان در زادگاهش ارومیه گفت: صدای محرومان و بیصدایان خواهیم بود و صدای آن کسانی خواهیم بود که در این مملکت آن‌ها را تحویل نمی‌گیرند.

«مسعود پزشکیان» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در فاصله کمتر یک روز مانده به پایان زمان تبلیغات، ظهر چهارشنبه سیزدهم تیرماه در جمع مردم ارومیه در سالن دوهزار نفری شهید باکری ارومیه اظهار کرد: سلام بر شهید امینی و باکری فرزندان قهرمان این مرز و بوم سلام بر سردار سلیمانی که مال مردم ایران هستند و مال یک گروه خاصی نیستند مردم ایران انقلابی هستند و تنها یک گروه خاصی انقلابی نیستند.

 این نامزد ریاست جمهوری ادامه داد: من از این همه استقبال و اظهار محبت مردم ارومیه شرمنده هستم، من فرزند این آب و خاک هستم و از خیابان‌های این شهر آمده ام من به عنوان فرزند آذربایجان هیچ وقت به شما دروغ نخواهم گفت و همیشه صادق خواهم بود.

وی گفت: آنهایی که به گونه‌ای حرف می‌زنند و به گونه‌ای دیگر عمل می‌کنند ثابت می‌کنیم که صادق هستیم و صدای محرومان خواهیم بود و صدای آن کسانی خواهیم بود که در این مملکت آن‌ها را تحویل نمی‌گیرند.

پزشکیان افزود: ما تلاش می‌کنیم که اقتصاد، گردشگری و تجارت رونق پیدا کند و با بستن مرز‌ها و جنگ با دنیا به جایی نخواهیم رسید و باید با دنیا آشتی کنیم ما از همه نیرو‌های مسلح دفاع و تشکر می‌کنیم.

وی می گوید: آقایان ادعا می‌کردند برنامه دارند و آدمهایی که یک اداره را اداره نکردند میخواهند مملکت را اداره کنند، ما از درون مردم هستیم و با مردم هستیم و رقبا ادعا دارند که ما با مردم نیستیم.

نامزد ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: همه انسان‌ها با هم برابر هستند و هیچ کسی جز در تقوا بر دیگری برتری ندارد ما همه کرد و ترک و ارمنی و عرب و عجم با هم برادریم و در این شهر زندگی می‌کنیم.

پزشکیان ادامه داد: در خصوص مشکلات صنفی و بیمه کارگران و بازنشستگان  و معلمان را پیگیری‌های لازم را انجام خواهم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۳ تير ۱۴۰۳
برای نجات ایران به پزشکیان رأی دهید. چرا همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی انجام نشد.با 10میلیون تومان که سازمان تامین اجتماعی به بازنشسته می‌دهد .پول اجاره خانه هم ندارد.قیمت بنزین باید لیتری ۵۰هزارتومان شود.ولی قیمت حمل و نقل عمومی نباید گران شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۱۳ تير ۱۴۰۳
قسم حضرت عباس ت رو باور کنیم یا دم خروس رو

پ اینا که توی ستاد شما هستند رو خودت قبول نداری چرا راهشون دادی توی ستاد
اگه دولت شما دولت سوم روحانی نیست چرا رفتی پیشش که رای جمع کنی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۳ تير ۱۴۰۳
زرشک..
از سابقه درخشان تان معلومه..
Iran (Islamic Republic of)
ا
۲۰:۱۷ ۱۳ تير ۱۴۰۳
مرحوم شجریان می گفت خاک پای مردم ایران و اینقدر تواضع داشت و راستین هم بود آقای پزشکیان شما برای رای این حرف را می زنی ودروغ می گویی تفاوت این است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۱۳ تير ۱۴۰۳
اتفاقا خودت برنامه نداری در حد رئیس جمهور نیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۳ تير ۱۴۰۳
رو‌حرف زدنت کار کن اقای پزشکیان
جالبه نه طرحی داری
نه مشکلی به وجود بیاد یا اومده باشه گردن میگیری
فقط با لب و دهن میخوای رئیس جمهور شی
حرفا و وعده های امروز ، دردسرهای فرداس
مواظب وعده هات باش
Luxembourg
بمانی
۱۹:۵۰ ۱۳ تير ۱۴۰۳
سلام
بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ﴿۵۴﴾
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۹:۴۶ ۱۳ تير ۱۴۰۳
به نام خداوند جان و خرد : جناب آقای دکتر استاد پزشکیان جنابعالی فقط برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ساخته پرداخته شده ایید برای اینکه نمایندگان مردمی مجلس صدای بینوایان بی صدایان محرومین باید باشند ولی شخص ریاست جمهور باید توسط نمایندگان مجلس و دیگر عواملش صدای محرومان بینوایان مستضعفین را از قبل شنیده باشد و برای حل فصل مشکلات معضلات مصائب مختلف زندگیشان کارهای بسیار شایسته عملیاتی اجرایی میدانی انجام دهد و این کار فقط از جناب آقای دکتر استاد سعید جلیلی محترم خبره نخبه کارآمد کارکشته مدیر لایق شایسته ایرانی اسلامی بر می آید نه شما که نوع مدیرت کردنتان را از غربیها آموخته اید شما بروید همان نمایندگی مجلس را با مدیریت ایرانی اسلامی انجام دهید تا موفق‌تر عمل کنید . والسلام و صلوات التماس دعا .
Switzerland
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۳ تير ۱۴۰۳
آره مثل رفیق جون جونیت که میخواست با کلیدش اقتصاد مردم کاری بکنه که حتی به ۴۵ تومن نیاز نداشته باشیم ..
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۳ تير ۱۴۰۳
انتخاب ما فقط آقای جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۳ تير ۱۴۰۳
فقط پزشکیان می‌تونه واقعا یه کاری کنه برای این مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۳ تير ۱۴۰۳
انشالا پیروزی دکتر مسعود پزشکیان