حسين چرخابي گفت: فولادي ها را هيچ موقع با احتياط نديده بودم، اين تيم به اصفهان آمده بود تا گل نخورد و با امتياز به اهواز بازگردد.

حسين چرخابي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: تيم فولاد خوزستان دفاع متراكمي مقابل سپاهان اصفهان ايجاد كرده بود. بازيكنان اين تيم انواع و اقسام خطاها را در محوطه جريمه شان بر روي حريفشان انجام دادندو متأسفانه بازيكنان سپاهان از هيچ كدان از موقعيت هاي به وجود آمده نتوانستند استفاده كنند.

چرخابي در ادامه اظهار داشت: 40درصد از گلهايي كه زده مي شود از طريق استفاده از شروع به مجددها است. سپاهان ضربات ايستگاهي زيادي بدست آورد اما راحت هم آنها را از دست داد.

وي تصريح كرد: بازيكن خارجي سپاهان در حد ليگ برتر نيست زردپوشان اصفهاني بهتر از اين بازيكن را مي توانستند از خارج از كشور بياورند.

چرخابي عنوان كرد: نداشتن هافبك راست هجومي باعث شد كه بيشتر حملات سپاهاني ها از جناح چپ صورت گيرد. جناح هاي چپ و راست سپاهان با هم هماهنگ نيستند.

پيشكسوت سپاهان گفت: سپاهاني ها در زدن ضربات آخر بسيار بد عمل مي كنند. كرانچار بايد در تمرينات روي ضربات ايستگاهي و ضربات آخر با بازيكنان كار كند.

وي اظهار داشت: خط دفاع سپاهان موقعي كه حريف سرعتي بازي مي كند جا مي ماند. آرش افشين و لوسينو مهاجمان فولاد ديروز چندبار با سرعتشان خط دفاع سپاهان را دور زدند و با گردان تك به تك شدند اگر دروازه بان سپاهان روز خوبش نبود گلهاي زيادي از فولاد دريافت مي كرد.

وي درباره عملكرد گردان دروازبان سپاهان گفت: كادر فني سپاهان نبايد از گردان در بازي با مس استفاده مي كرد. اين دروازبان در بازي قبلي اشتباهات زيادي انجام داد در بازي با فولاد خوزستان عملكرد خوبي در درون دروازه داشت.

پيشكسوت سپاهان افزود: اگر سپاهاني ها قدر موقعيت هاي بدست آمده را مي دانستند حداقل با مساوي مي توانستند بازي را به پايان ببرند.

وي در پايان خاطر نشان كرد: با توجه به اينكه امسال چهار تيم به ليگ دسته يك سقوط مي كنند و سه به علاوه يك تيم هم سهميه ليگ قهرمانان آسيا را مي گيرند سخت ترين ليگ برتر فوتبال را در پيش خواهيم داشت، تيمها به راحتي به هم امتياز نمي دهند سپاهان هم در نيم فصل اول از صدر جدول عقب افتاده بود اما به تدريج خودش را به صدر رساند.

گفتني است؛ تيم فوتبال سپاهان مقابل فولاد خوزستان با نتيجه يك بر صفر شكست خورد./مح

برچسب ها: چرخابی ، فولادیها ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار