شهردار مشهد گفت: شهرداری مشهد دستگاه برتر پژوهشی کشور است و تمام فعالیت‌های خود را با تکیه بر مطالعه و کار کارشناسی انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد سید محمد پژمان در نشست با اساتید دانشگاه آزاد مشهد اظهار کرد:این نهاد مردمی در تلاش است با بهره‌گیری از پژوهش در فعالیت‌ها، از آخرین دستاوردهای داخل و خارج از کشور در بخش آکادمیک و اجرایی در جهت انجام کار درست و دقیق و همچنین ارتقاء کمی و کیفی خدمات استفاده کند.

وی بیان کرد: در حال حاضر تمام دستگاه‌ها فعالیت‌های پیچیده‌ای دارند که با توجه به آن نیازمند تخصص و آگاهی هستند که با توجه به این مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد طی چند سال گذشته این موضوع را به صورت جدی پیگیری کرده است.

پژمان همچنین بیان کرد: در حال حاضر دو مرکز پژوهش در شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد فعال است که رویکرد جدید، ادغام این دو مرکز است.

وی با اشاره به وجود نیروهای تخصصی در شهرداری گفت: در کنار امضای تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های کشور به منظور بهره‌گیری از پژوهش در جهت ارتقاء خدمات، این نهاد مردمی خود نیز دارای نیروهای تخصصی است.

پژمان ادامه داد: در کنار توفیقات به دست آمده در شهرداری مشهد این نهاد از 4 سال گذشته تاکنون به عنوان دستگاه برتر پژوهشی در کشور به لحاظ کارکردهای علمی و برجسته شناخته شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای نهادینه شدن استفاده از پژوهش و کار کارشناسی در انجام فعالیت‌ها باید زمان زیادی صرف شود./ع

 

برچسب ها: شهرداری ، مشهد ، دستگاه ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.