75 نفر از جوانان و داوطلبان نمونه جمعیت هلال احمر كردستان دیروز با حضور جمعی از مسوولان كشوری و استانی در تالار مولوی دانشگاه كردستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان كردستان در این مراسم گفت: یكی از اصول اساسی نهضت های بین المللی صلیب سرخ و جمعیت های هلال احمر، اصل خدمات داوطلبانه است.
لهونی افزود: هم اكنون 100 میلیون نفر داوطلب در سطح جهان عضو جمعیت های هلال احمر و فدراسیون های بین المللی صلیب سرخ هستند و به ارائه خدمات داوطلبانه می پردازند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان كردستان با اشاره به فعالیت های جمعیت هلال احمر در سطح استان گفت: عملكرد جمعیت در استان با رشد قابل توجهی در تمامی زمینه ها روبروه بوده و فعالیت های موثری در راستای خدمات رسانی به مردم استان انجام شده است.
وی ساخت و احداث مجتمع فرهنگی ورزشی جمعیت در استان، احداث مجموعه انبار امدادی و ساختمان اداری در شهرستان های سروآباد و دیواندره، جمع آوری كمك های مردمی برای زلزله زدگان آذربایجان شرقی و خراسان جنوبی و اعزام كاروان نیكوكاری به مناطق زلزله زده را از جمله فعالیت های این جمعیت در استان عنوان كرد.
لهونی با اشاره به اینكه كردستان از جمله استان هایی است كه بر روی خط زلزله قرار دارد از مسوولان هلال احمر كشور خواست كه تجهیزات و امكانات مناسب از جمله بالگرد را به این استان اختصاص دهند.
در ادامه این آیین از 75 نفر از جوانان، داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر استان با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل و قدردانی شد./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.