نماينده مردم سنندج ، کامياران و ديواندره در مجلس شوراي اسلامي گفت : کاهش معظلات اجتماعي با ورزش امکان پذير است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، علوي در ديدار با مديرکل ورزش و جوانان استان کردستان ، برخي از هيأت هاي ورزشي استان و تني چند از پيشکسوتان رشته هاي ورزشي اظهار داشت: با توجه به اهميت و نقش موثر ورزش در سلامت جامعه نياز است در راستاي کاهش معضلات اجتماعي فرهنگ سازي شود.
وي افزود: توسعه اماکن ورزشي ، ايجاد بسترهاي مناسب ، شناسايي استعدادهاي برتر ، حمايت هاي مالي و معنوي از ورزشکاران و ترويج آن مي تواند در کاهش انحرافات اجتماعي و گرايش به اعتياد جوانان موثر باشد.

نماينده مردم سنندج ، کامياران و ديواندره بيان کرد : عدم حضور اسپانسرهاي ورزشي ، نبود اعتبارات مناسب و عدم وجود استخرها و سالن هاي درآمد زا تا حد زيادي مانع از توسعه ورزش استان شده است و انتظار مي رود با برنامه ريزي مناسب مشکلات حل شود.

علوي يادآور شد: توسعه و ترويج همگاني در جامعه بايد اولويت کاري اين اداره کل باشد و نياز است با فرهنگ سازي مناسب شاهد حضور اقشار مختلف جامعه باشيم.

وي با اشاره به هجمه هاي فرهنگي دشمن و تاثير گذاري منفي بر جوانان ، ادامه داد: در شرايط کنوني تنها را مقابله با فتنه هاي استکبار پرداختن به امور جوانان و رفع موانع پيش روي آن ها است.

نماينده مردم سنندج ، کامياران و ديواندره گفت: حوزه جوانان با توجه به گستردگي مبحث نيازمند برنامه ريزي منسجم و مناسب است.
برچسب ها: کاهش ، معضلات ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.