داور مانع قهرمانی تیم ما شد.

سرپرست تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار پس از شکست تیمش مقابل ثامن الحجج(ع) سبزوار در فینال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : در کنار قضاوت بد داوران در فینال برخی از کشتی گیران انتظارات کادرفنی را برآورده نکردند.

حاجی زاده افزود : اوج ضعف داوری در وزن 74 کیلوگرم بود که داور میدان یک امتیاز به کشتی گیر حریف و همچنین یک اخطار به کشتی گیر ما داد.

وی تصریح کرد : اگر ضعف داوری در این وزن نبود و کشتی گیر ما برنده تشک را ترک می کرد نتیجه چیز دیگری بود و تیم ما می توانست قهرمان شود.

سرپرست تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار با انتقاد از برخی کشتی گیران تیمش گفت : به جز اوپن سات و گاتسویف دو کشتی گیر اهل کشور روسیه دیگر کشتی گیران در فینال ضعیف کار کردند و انتظارات کادرفنی را برآورده نکردند.

حاجی زاده افزود : در وزن 96 کیلوگرم نیز کشتی گیر ما بدشانس بود که از کلیج نتوانست به خوبی استفاده کند و در برابر حریف شکست را پذیرا شد.

تیم پرسپولیس جویبار در فینال دهمین دوره رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور جام ولایت در فینال پنج بر دو از ثامن الحجج(ع) سبزوار شکست خورد و نایب قهرمان شد./ب


برچسب ها: کشتی ، پرسپولیس ، جویبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.