همزمان با آغاز ایام اربعین حسینی ، رادیو قرآن ویژه نامه الکترونیکی " اربعین نور با کاروان چلچله ها " را در پایگاه اطلاع رسانی این شبکه رادیویی منتشر کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛ همزمان با ایام  اربعین حسینی، ویژه نامه الکترونیکی " اربعین نور با کاروان چلچله ها " به مناسبت  ورود کاروان اسرا به سرزمین نینوا ، شامل مقاله ، نوحه سرایی, زیارت اربعین،  بر روی سایت  رادیو قرآن  بارگذاری شد.
در این ویژه نامه  به همت رادیو قران تهیه و گردآوری شده مطالبی همچون اربعین و چرایی توجه به چهلم امام حسین(ع), نقش کاروان  اسرای کربلا در روشنگری و گسترش پیام عاشورا, اسرار عدد چهل در قرآن و روایات, نگاه مقام معظم رهبری به اربعین حسینی و...منتشر شده است. 
دیدگاه علما در باره  اربعین,بررسی چله عارفانه تشيّع,اهميت اربعين؛ تأکيد بر زيارت امام حسين عليه‏السلام , نگاهی به زيارت اربعين و شرح فراز های این زیارت  نیز از دیگر مطالب این ویژه نامه است.
گفتني است؛ علاقه‌مندان برای دریافت این ویژه نامه می توانند به پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن به نشانی  http://radioquran.ir/ مراجعه کنند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار