رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت: دانشجویی که تصاوير خصوصي همکلاسي اش را به سرقت برده و در فضاي مجازي منتشر کرده بود دستگير شد .

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ رستمی افزود : پیرو شکایت مسئولان یکی از دانشگاه های این استان مبنی بر اینکه فرد یا افرادی با انتشار تصاویر و فیلم های خصوصی و برخی میهمانی های مختلط تعدادی از دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه به همراه درج تیترهای غیر اخلاقی در چندین سایت و برخی صفحات اجتماعی موجب هتک حرمت دانشجویان و خدشه دار کردن نام این دانشگاه شده است، مامورین اقدامات خود را آغاز کردند.
وی بیان کرد: پس از تحقیقات فنی و تخصصی صورت گرفته نهایتاً دایر کننده صفحات فوق که از فارغ التحصیلان همان دانشگاه بود شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ رستمی افزود: متهم پس از دستگیری و بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف و اظهار داشت در حین تحصیل در دانشگاه با یکی از دختران همکلاسی به بهانه ازدواج آشنا شدم ، ولی پس از گذشت چند سال با بی توجهی این دختر روبرو شده و در نهایت با هدف انتقام گیری ، زمانیکه او لپ تاپش را جهت نصب نرم افزار در اختیارم گذاشته بود عکس های داخل آن را به سرقت برده و آنها را منتشر کردم.
رییس پلیس فتا استان مازندران ادامه داد:با توجه به اینکه متهم تعداد زیادی از تصاویر همکلاسی های دختر مورد علاقه اش را منتشر کرده بود، تمامی این افراد بعلاوه مسئولان دانشگاه مربوطه به عنوان شاکی ، خواستار برخورد با اینفرد بودند.
سرهنگ رستمی اذعان کرد: هر کس به قصد ضرر رساندن به غیر یا تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر، فیلم و اطلاعات خصوصی دیگران کند افزون بر اعاده حیثیت به حبس از نود و یک روز تا دو سال و یا جزای نقدی یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
وی درخاتمه به جوانان هشدار داد: از شرکت کردن در میهمانی های مختلط جداً پرهیز کنید و این نکته را همیشه به یاد داشته باشید تا زمانیکه به اعتقادات مذهبی خود پایبند باشید هیچ فردی نمی تواند به شما ضرری برساند و به این موضوع توجه داشته باشید که اطلاعات خصوصی خود را حتی الامکان در سیستم های خود نگهداری نکنید و آنها را در حافظه جانبی ذخیره کنید ، دقت کنید زمانیکه سیستم های خود را برای تعمیرات و نصب برنامه در اختیار افراد مطمئن قرار دهید./ف
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار