رقابت های لیگ برتر هندبال آقایان در هفته یازدهم روز جمعه 15 دی آغاز می شود و تیم ها به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر آقایان از روز جمعه 15 دی با انجام 2 دیدار در شهرهای تهران کرمان آغاز می شود و حریفان به مصاف هم می روند.

در این گزارش آمده است: در این نیروی زمینی به مصاف شهرداری تبریز می رود تیمی که چهارم جدول ایستاده است و امید زیادی دارد تا در پایان فصل جزء تیم های برتر فصل 91 شود و اما دیدار بعدی بین تیم های صنعت مس کرمانی و ثامن الحجج سبزوار تیمی که در همگام با تیم های مشهد و سپاهان در کورسی قهرمانی قرار دارند بازی خواهد داشت.

براساس اين گزارش: ادامه این مسابقات روز شنبه 16 دی ماه برگزار می شود و طی آن ستاره فروغ کرمان میزبان هپکوی اراک تیمی که در میانه جدول است، می باشد سپاهان یکی از مدعیان این فصل در اصفهان رو در روی شهرداری ارومیه قرار می گیرد و کاسپین قزوین از میهمانان خود یعنی ثامن مشهد یکی دیگر از مدعیان لیگ پذیرایی خواهد کرد.

بنابراين گزارش: هم اکنون تیم های ثامن الحجج مشهد با 18 امتیاز در صدر جدول لیگ و سپاهان و سبزوار هر کدام با 16 امتیاز البته با گل افراژ تفاصل گل بالا نماینده اصفهان در رده دوم و نماینده خراسان در رتبه سوم قرار دارد.

گزارش دیگری می افزاید: هفته ششم سوپر لیگ بانوان نیز روز جمعه 15 دی در شهرهای مختلف پیگیری می شود و طی آن ثامن الحجج سبزوار به مصاف شهرداری تبریز می رود، بیمه رازی از مهمان خود یعنی هیئت هند بال فیروزآباد پذیرایی خواهد کرد، نفت و گاز گچساران به مصاف شاهرخ شکوهی کرستان خواهد رفت و ذوب آهن رود در روی ایران تایل کرمان می ایستد.

گزارش دیگری عنوان می کند: هم اکنون ثامن الحجج سبزوار با 10 امتیاز صدر جدول را به خود اختصاص داده است و تیم های شهید شاهرخ شکوهی کردستان و بیمه رازی تهران به ترتیب با 8و 6 امتیاز دوم و سوم جدول هستند.

این گزارش یادآور می شود: جلسه کمیته انضباطی هندبال در خصوص تخلف تیم های هند بال کاسپین قزوین روز شنبه 15 دی ساعت 10 صبح در محل فدراسیون برگزار خواهد شد.

در ادامه گزارش آمده است: این تیم در دیدار با فولاد مبارکه سپاهان از هفته اول دور برگشت لیگ در دقایق پایانی بازی زمین را ترک کرده بود و این کار بر اساس قوانین جرم تلقی می شود و باید جریمه ای از نظر گرفته شود.

براساس این گزارش: روز دوشنبه 11 دی نشست کمیته انضباطی در خصوص دیدار ثامن سبزوار با شهرداری برگزار شد  و طبق قانون به خاطر ترک زمین نماینده خراسان در این دیدار مبلغ 3 میلیون جریمه شد و سرمربی بازیکن این تیم هر کدام یک جلسه از همراهی سبزوار محروم شدند و در نهایت 10 بر صفر سبزوار بازنده شد و به نفع شهرداری تبریز اعلام شد.

در پایان گزارش خاطر نشان می شود: از ابتدای فصل جاری لیگ برتر هندبال تاکنون در 3 دیدار به خاطر مسائل حاشیه ای تیم ها زمین را ترک کرده اند آمار جالبی در این ورزش به حساب نمی آید./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار