با وجود آنکه رسانه های عربی تظاهرات مردم بحرین علیه رژیم آل خلیفه را نادیده می گیرند، معترضان در این کشور بر ادامه تظاهرات خود تاکید دارند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، گزارشگر شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه گفت: هزاران نفر از مردم بحرین در تظاهرات مسالمت آمیز در مناطق مختلف در این کشور به دعوت ائتلاف جوانان انقلابی چهاردهم فوریه شرکت کردند. شرکت کنندگان در این تظاهرات خواهان عقب نشینی نیروهای ارتش اشغالگر سعودی و محاکمه عاملان قتل معترضان هستند. تظاهرکنندگان همچنین سرکوبگری رژیم آل خلیفه و بازداشت ها در بحرین را محکوم می کنند. نظامیان رژیم بحرین مانند همیشه به سوی تظاهرکنندگان در جزیره ستره و مناطق جدحفص، المصلی و اسکان گاز اشک آور و گلوله های ساچمه ای شلیک کردند. نیروهای سعودی هم پس از ناکامی خود در متفرق کردن تظاهرکنندگان، گازهای سمی به سوی خانه های مردم در جزیره ستره شلیک کردند.
در ادامه این گزارش آمده است: پایگاه اینترنتی جمعیت اسلامی الوفاق بحرین تاکید کرد بیش از چهل شهر و روستا در این کشور شاهد سرکوبگری گسترده نظامیان رژیم حاکم بود. نیروهای امنیتی بحرین شماری از جاده های اصلی در این کشور را بستند تا مانع از انتقال تظاهرات به دیگر مناطق شوند. این نیروها همچنین با استقرار در ورودیهای بعضی مناطق بحرین، مانع از ورود و خروج به این مناطق شدند. با وجود آنکه رسانه های عربی مزدور وابسته به رژیمهای حاشیه خلیج فارس تظاهرات مردم بحرین را نادیده می گیرند، اما مردم این کشور بر ادامه اعتراضات خود برای دستیابی به آزادی، عدالت و کرامت اصرار دارند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار