بازیگر نقش "مژگان" گفت: حضور در مجموعه ای به کارگردانی "سهیلی زاده" همیشه جزء یکی از آرزوهای من بود.

ساغر شکوری؛ بازیگر نقش"مژگان" در "دختران حوا" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: "دختران حوا" به دلیل موضوع و قصه تازه و پرداخت خوب داستان توانست مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.

وی ادامه داد: هرکدام از این دخترها در یک خانواده و یک نوع از طبقه اجتماعی بزرگ شده اند که "مژگان" یکی از آنها است.
شکوری با اشاره به شخصیت"مژگان" اظهار داشت: "مژگان" دختری مومن و معتقد و مسئول پذیر بوده که با شنیدن خبر جابجا شدن خود بعد از تولد، نگران رفتن به درون خانواده ای می شود که آنها را نمی شناسد.
وی تصریح کرد: "مژگان" نگاهی منطقی تر به مشکلات خود دارد و از طرفی به "نیکی" و "گیلدا" به دلیل شرایط خاص آنها، بیشتر کمک می کند.
بازیگر نقش "مژگان" با اشاره به کلیشه ای نبودن بازی اش ابراز داشت: دوست نداشتم این نقش را کلیشه ای بازی کنم و "مژگان" را بدون هیچگونه عیبی نشان دهم.
وی با اشاره به موضوع تاثیر وراثت و محیط افزود: "مژگان" با دیگر اعضای خانواده اش تفاوت دارد و گاهی به دلیل تاثیر وراثت و محیط به خوبی اختلاف نظرهای او با اطرافیانش مشخص می شود.
شکوری ادامه داد: این تفاوت ها و اتفاقات باعث شد که "مژگان" مسئولیت پذیرتر از خواهر و برادر خود باشد.
این بازیگر در خصوص ضد مرد بودن "مژگان" اظهار داشت: "مژگان" شخصیت مردگریزی نداشته و نگران این است که خانواده خود را با مشکلات بسیار رها و به دلیل ازدواج بخواهد دور از آنها زندگی کند.
بازیگر نقش "مژگان" ضمن تشکر ویژه از "سهیلی زاده" ابراز داشت: تشکر ویژه ای از "سهیلی زاده" کارگردان "دختران حوا" دارم چون از طریق فراخوانی به این تیم پیوستم و او در همه مراحل کار حامی من و دیگر جوانان بود.
وی افزود: از آرزوهای من بود که در کار "سهیلی زاده" حضور داشته باشم و صادقانه می گویم که در کنار چنین کارگردانی فعالیت داشتن،افتخار بزرگی است.
شکوری با اشاره به حضور پیشکسوتان گفت: همه افراد با تجربه در این مجموعه ای مرا یاری کردند و حضور "گوهر خیراندیش" نیز دلگرمی بزرگی بود.
وی خاطر نشان کرد: تیم "دختران حوا" بسیار فعال و باامید و عشق بازی می کردند و "سهیلی زاده" هم به خوبی از ایده جوانان استقبال می کرد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار