طرح‌های اشتغالزایی با بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار به مناسبت دهه فجر افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان ،معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان زنجان گفت: در راستای پایداری طرح‌های اجرایی، کمیته امداد ضمن ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌ها بر تمام فرآیند طرح‌های اجرایی توسط کارشناسان این نهاد نظارت می‌کند.

عبادی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یادگار ارزشمند امام راحل در آستانه فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد جمهوری اسلامی و ارائه خدمات به منظور توانمند سازی خانواده‌های جامعه هدف در ایام دهه فجر بیش از 50 طرح اشتغالزایی را افتتاح می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های اشتغالزایی افتتاحی دهه فجر در بخش‌های تولیدی، دامداری، طرح‌های صنعتی، خدماتی و طرح‌های مرتبط با بخش کشاورزی در سطح شهرستان‌های استان به مرحله اجرا در می‌آید،ادامه داد: اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح‌ها بیش از 5 میلیارد ریال است که از منابع داخلی کمیته امداد و قرض‌الحسنه بانکی پرداخت می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه سقف تسهیلات پرداختی برای اجرای این طرح‌ها 150 میلیون ریال است،تصریح کرد: مدت بازپرداخت این وام‌ها پنج ساله است.

وی به انجام نظارت بر اجرای طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد اشاره و خاطر نشان کرد: در راستای پایداری طرح‌های اجرایی، کمیته امداد ضمن ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌ها بر تمام فرآیند طرح‌های اجرایی توسط کارشناسان این نهاد نظارت می‌کند./ع

برچسب ها: افتتاح ، دهه ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.